İlk Mim Heyecanın Kalp Atışları…


İlk defa mimlenmenin heyecanını yaşıyorum şu an!

Güzel bir duyguymuş cidden.

Zaten sorularda zor değilmiş mutlu olsum (:

Şaka bir yana Kitap Bayuşu teşekkürler <3

 Sana bu şarkıyı armağan ediyorum Kitap Baykuşu ve sorularıma başlıyorum!

*Çantandaki 5 şey?

1. İçindekileri dışarı kusan minicik cüzdanım (:

2. Benimle bütünleşmiş ve kabı hırpalanmış biricik telefonum

3. Eksik olmayan ve her defasında farklı olan bir roman

4. Bir şişe su

5. Peçete ve ıslak mendil

*Odandaki 5 favori şey?

1. Zamanımın çoğunu geçirdiğim biricik çalışma masam

2. Kitaplığım ve içindeki ciciş kitaplarım

3. Yaşımı başımı aldığım halde yerinden sökemediğim Miki Mouse’lu perdem

4. Yatağım ( Favori köşem olur kendileri arada şekilden şekile bile girer (: )

5. Pufuduk battaniyem (:

*Bu ay yapmayı planladığın 5 şey?

1. Bir türlü izleyemediğim dizileri izlemek

2. Okuyabildiğim kadar kitap okumak

3. İngilizceyi sular seler gibi konuşmakkk ( Her ne kadar imkansız olsa da (: )

4. İzleyemediğim filmleri kaldırılmadan önce sinemada izlemek

5. Paramı kitaplar için değil kıyafetler için harcamak istiyorum bu ay.

*Almak istediğin 5 şey?

1. Milyon tane kitap ((:

2. Yeni bir kitaplık ama şöyle kocaman bir sürü rafları olanlardan ve her ne kadar

odamın mobilyalarına uymasa da beyaz renkte bir kitaplık.

3. ipad 2 almak istiyorum taksitli de olsa ucunda batmak olsa da almak istiyorummmm (:

4. Bir türlü beceremediğim yeni ciciler almak istiyorum.

*Beni mimleyen kişiden etkilendiğim 5 şey?

1. İlk önce blogunun ismine hayranım. Ciddi anlamda mükemmel bir isim ve farkını hemen ortaya koyuyor.

Aşığım o isme <3

2. Blogunun düzenine hastayım. Her şey yerli yerinde.

3. Okuduğumuz kitap türleri aynı bu o bloga ve blog sahibine bağlanmam için ekstra bir artı.

4. İzlediğimiz diziler de aynı olduktan sonra kafadar olduğumuzu gösterecek başka bir şey olduğunu zannetmiyorum artıkın! (:

Eh sorularımı cevapladığıma göre en güzel ana geldik (:

Sıra Sizde

Vampirella

Küçük Yazar

 

2 thoughts on “İlk Mim Heyecanın Kalp Atışları…

    • Bir de benim cevaplarken ki surat ifade mi görmen lazımdı :D Evet evet yapalım lütfen çok ama çok eğlenceli oluyor :D Şarkıyı hiç sorma son bir haftadır dilimde :))

Bir Cevap Yazın

