Beyaz Perde / Gelecekten Haberler


Kitaplardan başımı kaldırdığım zaman ya da boş vakitlerimde yapmak istediğim diğer şey de sinemadır.

Vizyon da neler var neler yok, hangi film gösterime girecek, hangi oyuncu hangi filmi çekecek, hangi filmi vizyona girecek diye hep takip ederim. Ama farkettim ki son zamanlarda bunu yapmıyorum ve baya bir haber/ olay kaçırmışım.

Vizyona neler gelmiş neler gelecek hiç haberim yok.

Ama dün hep takip ettiğim sitelerden birinden bu arayı kapattım. Bu yüzden sonsuz minnetlerimi sunuyorum sana Sinefabrik! Sen de olmasan ne yapacağım ben! :))

Ve fragmanlarını izleyip beğendiğim filmleri buraya ekleyip burada sizinle paylaşacağım. Aslında kitap dışında burada başka bir konu üzerinde inceleme yapma/paylaşmak hiç aklımda yoktu ama bana bu konu için teşvik eden arkadaşıma da ayrıca bir teşekkürler! :))

İlk filmimiz G.I. Joe / Retaliation ( G.I. Joe : Misilleme )

Jon M. Chu’nun yönetmenliğini yaptığı filmin kadrosu Channing Tatum, Bruce Willis, Dwayne Johnson, Adrianne Palicki, Ray Stevenson, Ray Park ve Arnold Vosloo gibi ünlü isimlerden oluşuyor.

Oyuncu kadrosu birinci film ile aynı ama yine de yeni yüzleri görüyoruz. Bruce Willis gibi :))

Filmi ise bir aksilik olmazsa 29 Mart 2013 izleyeceğiz.

Şu an’a kadar 6’dan fazla fragman yayınlandı ama ben size en sevdiğim fragmanı buraya koyacağım.

Ben dün hepsini arka arkaya izleyerek bir hata yaptım siz sakın yapmayın, yoksa benim gibi hemen filmi izlemek istiyorsunuz :))

İkinci filmimiz ise Leonardo babamızın filmi :))

The Great Catspy ( Muhteşem Catspy )

F. Scott Fitzgerald’ın aynı adlı 1925 tarihli dünyaca ünlü romanından uyarlanan The Great Gatsby (Muhteşem Gatsby) drama türünde bir yapım.

Baz Luhrmann’ın yönetmenliğini yaptığı filmde başrolleri Leonardo DiCaprio, Tobey Maguire, Carey Mulligan ve Joel Edgerton paylaşıyor.

Eğer Bir değişiklik olmazsa bu da 17 Mayıs 2013 tarihinde seyirciler ile buluşacak.

Bu da yayınlanan ilk fragman :))

3.film ise Pasific Rim

Transformes’a benzediği hakkında ne kadar inatlaşsam da amcam için kendine özel bir baş yapıt. Transformes’a benzetmemin sebebi robotlar. Fragmanı izleyince ne demek istediğimi anlayacaksınız :))

Yönetmenliğini Guillermo del Toro’nun üstlendiği, kadrosunda Charlie Hunnam, Idris Elba, Ron Perlman, Rinko Kikuchi ve Charlie Day gibi isimlerin bulunduğu Pacific Rim bilimkurgu/aksiyon türünde bir yapım.

Bu film de  yine bir aksilik olmazsa ülkemizde 19 Temmuz 2013 yılında seyircileri ile bulaşacak.

Bu da yayınlanan fragmanlar arasından ilk izlediğim :))

Filmler hakkında şimdilik haber benden bu kadar. Haberleri okudukça, yeni fragmanlar çıktıkça “Beyaz Perde” adlı başlıkta yazı yorumlamayı düşünüyorum. Bence farklı türlerde yazı yazmakta baya bir eğlenceli :))

*Dipnot: Bütün haberler/fragmanlar/afişler Sinefabrik sitesinden alınmıştır.

2 thoughts on “Beyaz Perde / Gelecekten Haberler

  1. Tam da birkaç dakika önce siteye girip bakmıştım yazdın mı diye =D
    Ellerine sağlık canım, çoook iyi oldu. Zira G.I.Joe’yu tekrar izleyip coştum =F
    Pasific Rim’i hiç duymamıştım duymuş oldum. İlk canavarları görünce “bu ne ya” diyip ağız büktüm. İtiraf ediyorum =D Ama o robotları ve askerlerin olduğu kısımları görünce izlemeye karar verdim XD
    Ve ben de seni öpüyor, teşekkür ediyorum =)

    • Ben yazarken inanılmaz eğlendim bundan sonra her hafta olmasa bile ara ara bunu yapmayı planlıyorum (:
      Ayrıca beni bu yola teşvik ettiğin için tekrar teşekkürler ve G.I.Joe da ayrı teşekkürlerimi iletiyorum buradan =P
      Pasific Rim her daim Transformes çakması olarak kalacak! :D

Bir Cevap Yazın

