Beni Seç – Kiera Cass / Çekiliş Zamanı!


dene

Birbirinden güzel 35 kız, tacın ve prensin peşinde. Peki ya siz? Prenste de taçta da gözüm yok, neler oluyor orada yahu diyorsanız çekilişimize katılın. Talihli 2 kişiden biri siz olun ve neler oluyor, neler bitiyor öğrenme şansı yakalayın.

Kiera Cass – Beni Seç çekilişine katılmak için:

  1. Türkiye’de ikamet ediyor olmanız.
  2. Blogumu ve Book Friends arkadaşlarımın bloglarını izleyici olarak desteklemeniz(Google hesabınız yoksa E-Posta ile takip edebilirsiniz)

    Kitapların Dünyası
    Saklama Kabı
    Yorum Cadısı
    Sihirbazın Güncesi

  3. Yarışmayı fotoğrafıyla birlikte varsa önce blogunuzda yoksa facebook veya twitterda duyurmanız.
  4. Adınızı, mail adresinizi ve tanıtım linkinizi bu gönderinin altına yorum olarak bırakmanız.
  5. Ve son olarak Book Friends Kitap Turu’nun Facebook sayfasını beğenmeniz gerekiyor.

Son katılım tarihi 23 Şubat 2013!
Herkes bol şans!

*Ayrıca DEX Facebook sayfasını beğenirseniz çoook seviniriz! :)

84 thoughts on “Beni Seç – Kiera Cass / Çekiliş Zamanı!

  1. Türkiye’de yaşıyorum.
    Kitapların Dünyası’nı blogger hesabım olan Büyülü kitaplık Buse ile,
    Saklama Kabı’nı google+ hesabım Büyülü Kitaplık Buse ile,
    Yorum Cadısı’nı google+ hesabım Büyülü Kitaplık Buse ile,
    Sihirbazın Güncesi’ni google+ hesabım Büyülü kitaplık Buse ile takip etmekteyim.

    Twitter’da duyurdum: https://twitter.com/BuseOLAY/status/303111627765596160
    Blogger’da duyurdum: http://buyulukitaplik.blogspot.com/2013/02/yeni-cekilisler.html

    Adım; Buse Olçay. E-posta adresim;buseolcay.h@gmail.com

    Facebook sayfanızı Buse Olçay adıyla beğendim.

  2. Merhaba Türkiyede ikamet ediyorum Blogunuzu ve Book Friends arkadaşların bloglarını izliyorum Blog Facebook ve Twitterde duyurdum Book Friends Kitap Turu’nun Facebook sayfasını beğendim
    Şanslı olmak dileği ile..

    http://spumedeninciler.blogspot.com/2013/02/beni-sec-kiera-cass-cekilis-zaman.html


    Sevgiler Zeynep kb.

  3. Türkçe konuşabiliyorum,Türkiye’de oturuyorum ve Türk’üm :)
    En eski facebook hesabım:carpediem_9235@windowslive.com
    Etkinliğini twitter aracılığı ile de duyurdum
    Bana müsade :))))

  4. Blogları nerden takip edebilirim veya destek olabilirim? Ayrıca yukarıdakileri yapınca direkt katılmış mı oluyoruz ?? Lütfen yardımcı olun…

    • Evet Esma Hanım direk katılmış oluyorsunuz ve blogumu ilk açtığınızda sağ alt köşede takip et diye bir kutucuk var oraya mail adresiniziz yazarak takip edebilirsiniz :)

Bir Cevap Yazın

