Beni Seç – Kiera Cass / Yarışma Sonucu!!!


dene

İki kişinin kazanacağı Beni Seç – Kiera Cass çekiliş Çarşamba gününe kadar uzatmıştık. Ama son iki günde hiç kaıtlım olamdığı için Book Friends olarak yarışmayı açıklamaya karar verdik.

Çekiliş sonucunda iki kişi kitap kazanma hakkına sahip olmuştur ama kazananları açıkladan önce kısa bir açıklama yapmak istiyorum. Bazı arkadaşlar blogumu ve bloglarımızı takip etmelerinin yanı sıra sosyal medyalarında da paylaştılar ve ben buradan onalra çok teşekkür ediyorum. Ama bazı arkadaşlarımız ise sadece blogumu takip ettiler ve takip ettikleri sosyal medya hesaplarının linklerini paylaşmadılar ama ben bir şekilde o duyuruları gördüm ve sadece bu yarışma adına onları da yarışmaya dahil ettim. Ama sadece sosyal medya hesaplarında duyurup blogumu ve bloglarımı takip etmeyenleri ise hiçbi şekilde yarışmaya dahil etmedim/etmedik. Aşağıda ki listelerde adınızı görmezseniz eğer bu yukarıdaki sebeplerden birisidir.

Tekrar katıldığınız için teşekkür ediyorum ve diğer yarışmalarımızda görüşmek üzere :))

Katılan Arkadaşların Listesi:

yarışma5İsimlerin Karıştırılmış Olduğu Liste :

yarışma41. Kazanan Yarışmacı :

yarışma12.Kazanan Yarışmacı :

yarışma2Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum!!!

2 gün içerisinde damla-yalcin@hotmail.com adresine veya Book Friends Facebook adresine iletişim bilgilerini gönderirlerse çok sevinirim.

Şimdiden güle güle okumanız dileği ile… :)

*Resimler çok küçük çıkmış, kusuruma bakmayın lütfen :)

5 thoughts on “Beni Seç – Kiera Cass / Yarışma Sonucu!!!

Bir Cevap Yazın

