OKK #1 Blog Tur 1.Gün / Ölüm Patikası – Tim Weaver / Kitap Tanıtımı ve Alıntılar


ölüm patikası

Kitabın Adı : Ölüm Patikası

Orijinal İsmi : The Dead Tracks

Serinin Adı : Raker Serisi

Seri Sırası : 2

Yazarın Adı : Tim Weaver

Çevirmen :  Dilek Kodal

Yayınevi : EPHESUS

Sayfa Sayısı : 492

Basım Yılı : 2012

Bir asır önce idam edilmiş azılı bir katili bugün görseniz ne yaparsınız ?
Londrada kaybolan ve bulunmayan genç kız ve kadınlar…
Bir ormanda, yer altındaki korkunç bir galeride mumyalanmış cesetler…
David Raker, altı aydır kayıp olan Meganı araştırdıkça, onun hakkında bildiği her şeyin bir yalandan ibaret olduğunu fark eder. Kızın etrafındakiler ölmüştür.
Diğerleri konuşamayacak kadar korkmaktadır ve Megan ın sırrı, dedektifin hayatına mal olabilir.
Çok geçmeden, ipuçları onu şehrin kıyısındaki bir ormana yönlendirir.
Korkunç bir tarihe ev sahipliği yapan bir yer; bir zamanlar acımasız, sapkın bir seri katilin avlanma sahası.
Diğer adıyla, ölüm patikası.

Altı Çizilenler:

  • Başımı önüme eğip yemeğime, parçalara ayrılmış ıstakoza baktım. Gözlerimin bana ihanet etmesini istemiyordum, ama eninde sonunda Caroline’a bakmak zorundaydım. Ve bunu yaptığımda, cevabı görmüş olmalıydı. Çünkü yavaşça kafasını salladı, ardından ağlamaya başladı.
  • Çünkü her şeyin içinde en kötüsü, eve geri dönüp, beni kiralayan insanların karşısına oturmak ve onlara, bu dünyada getirdikleri çocuğun, onlardan geri alındığını söylemek zorunda kaldığım anlardı.
  • “Bir sorgu odasında oturuyorum,” dedim. “Nasıl bundan daha iyi olabilirim?”Güldü. “Sana kibar davranamadılar mı?” dedi.“Hizmet beş yıldızlıydı.”
  • Bu kez avazı çıktığı kadar bağırdı. Kalbi göğsünde, kaburgalarına çarpacak kadar hızlanıncaya dek… Ve gözyaşlarından görüşü bulanıklaşıncaya dek…
  • Yanından geçerken bana baktı. Yüzündeki gülümseme yavaş yavaş kayboldu. “Ölüm Patikası.”
  • Evet, hepimiz Megan’ı bulmak istiyoruz, diye düşündüm. Sadece. Bazılarımız daha çok istiyor…

simge (1)

Bir Cevap Yazın

