Beyaz Perde / Gelecekten Haberler #2


Sevgili Kördüğüm Hayaller blogunun sahibi canım arkadaşımın ısrarlarına daha fazla dayanamayıp 2. Beyaz Perde postumu yazayım dedim. :))

1. post ile arasını birazcık açmamın sebebi güzel fragramların gözüme çarpmaması. Çarpanlar da zaten çıkan veya çıkacak filmlerin fragmanları idi ve burada paylaşırsam 1. postun tekrarı olurdu. O yüzden yeni filmleri bekledim ve beklediğimiz de değdi gibi :))

İlk filmimiz Star Trek : Into Darkness / Uzay Yolu : Bilinmeze Doğru

İlk filmde olduğu gibi yönetmen koltuğunda J.J. Abrams’ın olduğu filmin kadrosu ünlü isimlerden oluşuyor: Chris PineZachary QuintoBenedict CumberbatchKarl UrbanZoe Saldana,Simon PeggAlice Eve ve Anton Yelchin.

Film ise bir aksilik olmazsa ülkemizde 7 Haziran 2013 tarihinde vizyona girecek.

Filmi ilk defa tanıttığım için iki tane fragman paylaşarak gözlerinizi şenlendirmek istiyorum sayın izleyiciler :))

İkinci filmimiz ise Will babamızın ve oğlunun filmi

After Earth

Yönetmenliğini M. Night Shyamalan’ın üstlendiği, başrollerini ise Will Smith ve Jaden Smith’in paylaştığı After Earth bilimkurgu/aksiyon türünde bir yapım.

Bu filmde bir aksilik olmazsa ülkemizde 7 Haziran 2013 günü seyircileri ile buluşacak.

Bu yıl bütün bilim-kurgu filmleri tek bir güne toplanmış gibi görünüyor. :))

Şimdiye kadar filmin iki fragmanı yayınlandı ve ben ikisini de buraya ekliyorum. :)

Üçüncü filmimiz ise Tony Stark’a ait. :D

Bu filmi önceden tanıtmadığım için kendimi kınıyorum aa dostlar!

Iron Man 3 / Demir Adam 3

Shane Black’in yönetmenliğini yaptığı filmde başrolleri Robert Downey Jr. (Tony Stark / Iron Man),   Gwyneth Paltrow (Pepper Potts), Ben Kingsley (The Mandarin), Guy Pearce (Aldrich Killian), Don Cheadle (James Rhodes / War Machine) ve Rebecca Hall (Maya Hansen) paylaşıyor.

Bu şahane film ise 3 Mayıs 2013 tarihinde seyircileri buluşuyor. Yani benimle :D

Şu zamana kadar 2 fragman yayınlandı ama ben sizinle ikinci fragmanı paylaşacağım. Çünkü o daha ekşınlı :D

4. film ise her filminde ayrı heyecanlandığımız, ekşınların tavanlarda yaşandığı bir film serisine ait.

Fast & Furious 6 / Hızlı ve Öfkeli 6

Yönetmenliğini Justin Lin’in üstlendiği filmin kadrosu Vin DieselPaul WalkerDwayne JohnsonMichelle RodriguezJordana BrewsterLuke EvansSung KangTyrese Gibson ve Ludacris gibi ünlü isimlerden oluşuyor.

Bu filmimizde bir aksilik olmazsa ülkemizde 24 Mayıs 2013 tarihinde seyircileri ile buluşacak.

Şu zamana kadar 2 fragman yayınlandı ama 2. fragman daha süper olduğu için sizinle onu paylaşıyorum. :))

Gelecekten Haberler #2  postum da şimdilik bu kadar ama bu işten gittikçe daha bir zevk aldığım için yakında  diziler hakkında da  post yazmayı düşünüyorum . Tabii kitaplardan zaman kalırsa :D

Gelecekten Haberler postunu yazdıran sevgili arkadaşıma tekrardan  teşekkür ediyorum. Onun sayesinde filmlerle tekrardan hem gönlümü hem gözümü şenlendiriyorum. :D  Seviyorum seni tatlımmm <3 :*

Son olarak bütün haberler/fragmanlar/afişler Sinefabrik sitesinden alınmıştır.

2 thoughts on “Beyaz Perde / Gelecekten Haberler #2

  1. Asıl ben teşekkür ederim tatlım =) Sayen de benim de gözlerim bayram etti şu an ;) Ve ben de seni seviyorum <3

    Star Trek çok fena, ağlattı beni resmen!! Sherlock dizisinin yıldızının olması sevinmiştim ki, o da kötü adam çıktı O.o Diğerleri için sadece waauuvvv diyorum, şey aslında hepsi için. Ahahah =D

    • Sherlock nasıl kötü olur nidalarını ben de attım.
      Hepsini geçtim Iron Man ayrı yahu! :D
      Beğenmene çok sevindim canım. Seviliyorsun çokça <3

Bir Cevap Yazın

