OKK #2 Blog Tur 3.Gün / Kaçığın Kızı – Megan Shepherd


OKK #2 Blog Turu’nun 3.  ve son gününde karşınızdayız!

Bugün yapılan yorumlar ve cast çalışması ile bir turumuzun daha sonuna gelmiş bulunuyoruz.

Benim çok severek okuduğum Kaçığın Kızı kitabını yorumumda da dediğim gibi kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. Özellikle evrim ile ilgili farklı şeyler okumak istiyorsanız bence hiç durmayın direk okuyun! :)

Lafı fazla uzatmadan 3. gün tur takvimimizi sizlerle paylaşıyorum ve yeni turlarla ve projelerle görüşmek üzere diyorum ve kapanışı yapıyorum… :))

Ve unutmadan 1 adet hediye edeceğimiz Kaçığın Kızı yarışmamız hala devam etmektedir!

Katılmak için TIK-TIK!!!

13 Nisan 2013
Yorum:
Kitap Tutkusu
Kütüphanemden Kitap Manzaraları
Fighting!!!
Karakter analizleri: Kütüphanemden Kitap Manzaraları
Cast: Fighting!!!

simge (1)

Bir Cevap Yazın

