The Madman’s Daughter/Kaçığın Kızı kitabının yazarı Megan Shepherd ile The ReadingLady röportajı…


Okuyan Kızlar Kulübü olarak ikinci blog turumuzu geçen hafta Dex Yayınlarından çıkan Kaçığın Kızı romanıyla yapmıştık hatırlarsanız. Kitabımızın yazarı Megan Shepherd bizleri kırmadı ve söyleşi teklifimizi kabul etti.

Gotik korku türünde yazılmış roman hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz buradan turumuzun diğer duraklarını ziyaret edip keyifli vakit geçirebilirsiniz.

The Reading Lady: Merhabalar Megan ve söyleşi talebimizi kırmadığınız için çok teşekkür ederim. Sizi daha yakından tanıyabilmemiz için bize kısaca kendinizden bahseder misiniz?
Megan Shepherd: Merhaba Onur ve merhaba Türkiye! Kitabımın Türkiye’de yayınlandığını duyunca çok heyecanlanmıştım! Size de benim kitabımı okuduğunuz ve blog tur yaptığınız için çok teşekkür ederim. Kısaca kendimden bahsetmem gerekirse büyürken ailem bir kitap dükkanı sahibiydi ve ben orayı kendi özel kütüphanem gibi kullanırdım. Her türde kitabı alır okur ve bitince yerine koyardım. Bu şekilde okuma sevdalısı olmuştum. Daha sonra üniversitede Uluslararası ilişkiler okudum ve dış işlerinde çalışmak istiyordum. İşim sebebiyle birçok değişik ülkede yaşadım ama eşimle tanıştığımda Amerika’da temelli kalmaya karar verdim. Şimdi iki kedimizle birlikte küçük bir dağ kasabasında yaşıyoruz.
Devamı için Tık-Tık!…

Bir Cevap Yazın

