Beyaz Perde / Gelecekten Haberler #3


Yeni bir Beyaz Perde / Gelecekten Haberler postundan merhaba dostlar!!!

Kitaplardan sonra en çok zevk aldığım kısma hoşgeldiniz! :))

Şahsen daha önce ki postlarımda da belirttiğim gibi filmlerle ilgili fragmanları paylaşırken çok mutlu oluyorum ve zevk duyuyorum. Ve buna başlamamı sağlayan Sevgili Melis’ime tekrardan tekrardan teşekkür ederim! I <3 U Kore delisi, kitap manyağı, Iron Man fangirl’i ve bunun için benimle deliler gibi tartışan, saçımı başımı yolacak seviyeye gelen bu çatlak kızın blogu Kördüğüm Hayaller’i ziyaret etmek için Tık-Tık! Bakarsınız bir yarışma yapıyordur, katılıverin gari! :D

Uzun lafın kısası bu postu gelecek aylarda dev gibi beyaz ekranlarda göreceğimiz yakuşuklu erkeklerimiz adına yayınlıyorum. Siz olmazsanız ne yapardık be Thor, Wolverine, Stark ve türevleri?! Soruyorum size duyun sesimi! :D

Her neyse aşkımızı daha fazla gün yüzüne çıkarmadan tadımlık filmlerimize bakalım neler varmış. :)

İlk filmimiz olan Wolverine #2 yine bomba gibi kadrosu ve sahneleri ile yine aklımızı başımızdan alıyor. Bu filmimizde sevgili Wolverine sıkılmış ülke sınırları içinde çalışmaktan ve uluslararası çalışmaya karar vererek tee Çin’lere gitmiş. Amaç : Ölümsüzlükten kurtulmak, mi acaba? Onu artık izleyince göreceğiz.

Yönetmenliğini James Mangold’un üstlendiği, başrollerini ise Hugh Jackman,Will Yun LeeSvetlana KhodchenkovaRila Fukushima ve Hiroyuki Sanada’nın paylaştığı The Wolverine bir aksilik olmazsa ülkemizde 26 Temmuz 2013 seyircileri ile bulaşacak. Dört gözle bekliyorum o tarihiii :D

Şu zamana kadar 2 fragman yayınlandı ve ben ikisini de sizinle paylamak istiyorum :)

İkinci filmimiz ise The Hunger Games / Açlık Oyunları’nın ikinci filmi olan Catching Fire / Ateşi Yakalamak. Kitaplarını ayıla bayıla, tekrar tekrar okumama rağmen ilk filmini hiç beğenmemiştim ve bu yüzden diğer filmlerine karşıda bir önyargı oluştu bende. Ama ne yazık ki Ateşi Yakalamak filminin fragmanını izleyerek beni utandırdı. *.*

Dediğim gibi önyargılarımı kırarak alt etti beni. Sanırım önyargısız bir şekilde 1. filmi tekrar izlemem gerek :)

Francis Lawrence’ın yönetmenliği üstlendiği filmin kadrosu Jennifer LawrenceJosh HutchersonLiam HemsworthWoody HarrelsonElizabeth Banks,Philip Seymour Hoffman ve Donald Sutherland gibi ünlü isimlerden oluşuyor ve bir aksilik olmazsa filmimiz ülkemizde 22 Kasım 2013 tarihinde çıkacak.

Şu zamana kadar bir fragman çıktı ama o da gözlere şenlik cinsinden. İzleyin ne demek istediğimi anlayın dostlar! :))

Üçüncü filmimiz ise Elysium. Daha yeni keşfettiğim ve bayıldığım bir distopya ile harmanlanmış bir bilim-kurgu filmi. Sanırım çıkmasını dört gözle bekleyeceğim. :)

2009 yapımı District 9 (Yasak Bölge 9) filmiyle adından söz ettiren Güney Afrikalı yönetmen Neill Blomkamp’ın yazıp yönettiği Elysium’un başrollerini Matt DamonJodie Foster ve Sharlto Copley paylaşıyor ve film bir aksilik olmazsa 3 Ağustos 2013 tarihinde seyircileri ile buluşuyor.

Filmin şu ana kadar tek fragman yayınlandı ve o tek fragman en yazık ki bana yetmedi. -.- Daha fazlasını istiyorum aa dostlarr!!!

Ve ve ve 4. ve son filmimiz sevgili assolistimiz, biriciğimiz, tek kahramanımız tahtının ve gezegeninin öncüsü sevgili Thor’umuza ait. <3

Thor #2 filmi olan Thor : The Dark World yine bizi bizden alıyor ve şu lanet olası Odin’in o yamuk ağzına bir çekiç fırlat da dünya kaç bucakmış görsün diyor insan. Hala tutsak altında tutun ne işe yarayacaksa. Kanma bunlara sevgili  Thor’um bak hiç bir şey olmayacak dünya bir pislikten temizlenecek hadi koçum bırak şu kızın peşini desek de sevgili Thor işi gücü yokmuş gibi kızı almış bir güzel gezegenine götürüyor. Oğlum kız aklına girmesin bırak aşkı meşki git güzelce kurtar dünyanı yahu! Kızdırma beni! Hayır illa aşık olacaksan gel bana ol ona ne oluyorsun :D

Her neyse daha fazla belli etmeyeyim duygularımı da sizi sevgili fragman ile başbaşa bırakayım. Ama onun öncesine filmin künyesine kısaca bir bakalım isterseniz. :)

Alan Taylor’ın yönetmenliğini üstlendiği filmin kadrosuna ve canlandırdıkları karakterlere gelirsek Chris Hemsworth (Thor), Natalie Portman (Jane Foster),Tom Hiddleston (Loki), Anthony Hopkins (Odin), Christopher Eccleston (Malekith), Jaimie Alexander (Sif), Ray Stevenson (Volstagg), Zachary Levi (Fandral) ve Idris Elba (Heimdall) ve film bir değişiklik olmazsa ülkemizde 1 Kasım 2013 tarihinde vizyona girecek. Çoook geç ama diye isyan edesim varrr!!!

Bence bu kadar yakınma yeter artık. O tek ve biricik fragmanımızı izleyelim de bir sonraki filmde ne olacak bir bakalım :)

Bir Beyaz Perde / Gelecekten Haberler’in daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Bir sonra ki postta görüşmek üzere :)

Ve unutmadan bütün poster/fragman/haberler Sinefabrik sitesinden alınmıştır.

2 thoughts on “Beyaz Perde / Gelecekten Haberler #3

  1. Ahahhaha =D Ben de seni seviyorum tatlım ya =) Tişekkürler :* “Iron Man *.* Tony Stark <3" He is mine! ;)

    İlk filmimiz Wolverine zaten bekliyordum. Aralarına bir de Elysium eklendi. İlgi çekici ve değişik bir filme benziyor. Ama yazının beni benden alan kısmı -tabiki de- Thor oldu! =D O frangman neydi öyle, kıyamam valla, dizleri üstüne çöküp yooo dedi. Yetmedi Loki ile anlaştı. İçim parçalandı =( Çıkması için sabırsızlanıyorum ;)

    Ellerine sağlık tatlım bir kez dahah =D

    • Birisini bari bana bırak -.- Hepsi senin oldu nasıl yetişeceksin -.- Paylaşımcı olmak iyidir arada ama :P
      Mayıs ayında ne çıkacağını biliyorsun onun için özel post hazırlamayı planlıyorum haberin ola :D

Bir Cevap Yazın

