Konuşan Kitaplar ile Kitap Günleri / Yağmur Sonrası – Sarah Jio / Kitap Tanıtım Videoları


Sarah Jio ile ülkemiz de ilk olarak çok sevilen Mart Menekşeleri kitabı ile tanıdık. Birçok okuyucu tarafından okunan bu kitabı yazarın devam kitaplarının ülkemizde Arkadya Yayınları damgası ile çıkmaya devam etmesini sağladı. Yazarın ülkemizde yayınlanan ikinci kitabı ise 2.Dünya Savaşı yıllarını bize tekrardan yaşamımızı sağlayan Yağmur Sonrası.

Aşkın ve aile ilişkilerinin ön planda olduğu bu kitap Konuşan Kitapların özel etkinliğine konuk oldu. Bugün ben ülkemizde ve yurt dışında yayınlanan kitap tanıtımlarını sizinle paylaşacağım. Ayrıca etkinlik takvimimiz ve yarışma kodumuz ise bakmayı unutmayın lütfen! :)

Ülkemizde yayınlanan kitap tanıtım videosu

Yurtdışında yayınlanan kitap tanıtım videosu

Etkinlik Takvimi:

26 Nisan 2013

Kitap Tanıtımı : Kitaplarım ve Ben

Video Tanıtımı : Yorum Durağım

Ön okuma : Kördüğüm Hayaller

27 Nisan 2013

Konuk Yorum : Marie Puder Ölmedi

Ön Okuma 2 : Kitap Sayfaları

28 Nisan 2013

Yazar Söyleşisi ve Kitap Kulübü Yorumları : Tuğçe’nin Kitaplığı

Alıntılar : Kitap Avcısı

Ön okuma 3 : Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi

Alıntılar : Kitap Aşığı

Yarışmaya katılmak için ise aşağıda ki koda tıklamanız yeterli :)

a Rafflecopter giveaway

One thought on “Konuşan Kitaplar ile Kitap Günleri / Yağmur Sonrası – Sarah Jio / Kitap Tanıtım Videoları

Bir Cevap Yazın

