Cumartesi İlk 10: En Kaliteli Kitap Blogları


575401_10151588620472360_2127602805_n

Sevgili Sihirli Kitap‘ın başlattığı bu muhteşem Cumartesi İlk 10 etkinliğine bu hafta katılmaya karar verdim. Önceki haftalarda da katılacaktım ama bir türlü günü denk getiremedim. Ama bu hafta katılacağıma dair geçen haftadan yemin etmiştim :))

Bu hafta ki  Cumartesi İlk 10 : En Kaliteli Kitap Blogları‘nın kurallarına Sihirli Kitap‘ın yazısı ile bakalım hadi! :)

Bu hafta ki ilk 10 listemizde kaliteli blogları listeleyeceğiz. Ancak bunu yaparken  sırf arkadaşsınız diye yazmanızı istemiyorum. Profesyonel ve ciddi bir üslupla değerlendirmenizi rica ediyorum. Çünkü kaliteli blogların ön plana çıkmasını istiyorum.

Eğer takip ediyorsanız yabancı bloglarıda listenize ekleyebilirsiniz. Ancak listenizin tamamı yabancı bloglardan oluşturmayın. Çünkü kaliteli Türk bloglarının tanınması için bu haftaki ilk 10 listesinin başlığı bu. Ayrıca sadece Kitap Bloglarını listeye alabiliyoruz.

Kuraları da okuduğumuza göre hadi başlayalım! :)

1. Tuğçe’nin Kitaplığı

    Yaptığı orijinal yorumları, Türkiye sınırlarını aşıp Uluslararası bütün kitapları okuyan,      okunmadık kitap bırakmayan, yazarlarla yaptığı röportajlar ile beni benden alan bir blog. Haftalık programını açıkladığı postlara ise ayrı bir seviyorum. :)

2. Vampirella’nın Güncesi

İster Genç-Yetişkin tarzında okuduğu kitaplar olsun, ister ince işleyip sık dokuduğu yorumlara bayılıyorum. Ve ayrıca beni de DEX ile tanıştığı için ayrı bir seviyorum bu blogu. :)

3. Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi

Kitaplara yaptığı candan yorumları ile, Tuğçe’nin Kitaplığı ile yaptığı BloG-TwinS çalışmaları ile ve her okuduğum postta gülmekten kırıp geçiren, ayrıca yaptığı I Love Bad Boys çalışması ile kitaplarda ki aşklarını bulup, yakalarından tutup bir güzel inceleyen ve bunu post haline getirip eğlencenin dibini bulmanızı sağlayan çok şeker bir blog. :)

4. Kördüğüm Hayaller

Yine kitap yorumlarını ince işleyip sık dokuyan, yapılan bütün etkinliklere katılan ve ayrıca Beyaz Perde : Gelecekten Haberler  postunu yayımlamamı sağlayan biricik, tatlı mı tatlı bir kitap blogu. :)

4. Saklama Kabı

Yaptığı orijinal yorumları ve kitap tanıtımlarının yanında kocamannn bir DEX hazinesine sahip, kendinizi kaybedeceğiniz bir kitap blogu.

5. Yorum Cadısı

Adı üstünde tam bir yorum cadısı. Kitap-film-dizi her şeyi bulabilirsiniz onu blogunda. Ve en çok sevdiğim postları ise Bu Ay Ne Okuyacağım. O kulelere bayılıyorum yahu! :)

6. Sihirbazın Güncesi

Yaptığı çılgınca yorumları ve bitmeyen Rick Riordan ve DEX aşkı ile sevdiğim bir diğer bloglardan birisi :)

7. Sihirli Kitap

Yaptığı orijinal etkinliklerle ( İlk Cumartesi 10’un yaratıcısı :D)ve kitap tanıtım postları ile sevdiğim bir blog.

8.The Reading Lady

Blog isminden de anlaşılacağı üzere tam bir Historical Romance manyağı :D Her ne kadar bu türü sevmesem de yorumlarına kattığı resimleri ile en sevdiğim bloglar arasında yer alıyor. :)

9. Mor Kitaplık

Yorumlarını okumaktan zevk aldığım başka bir blog. İsminin orijinalliğine değinmeyeceğim bile :)

10. Ön Okumalar ve Fazlası

Bir nevi kitap dünyası ile tanışmamı sağlayan blog. Emek verip çevirdikleri önokumalar ve kitapta yer almayan bölümleri okumaktan zevk aldığım bir blog. :)

3 thoughts on “Cumartesi İlk 10: En Kaliteli Kitap Blogları

Bir Cevap Yazın

