Bu Aralar Ne Okuyorum…


Bu aralar o kadar çok kitap okuyorum ki artık kendimi kaybettim. Ne zaman hangisine başlamışım ne zaman bitirmişim inanının haberim yok. Ve o okunan kitaplara kıyasla elimde o kadar çok okunacak kitap var ki sormayın. Bir Everest Dağı olmuştur şahsen :D

İlk önce neler okuyorum onlara bakalım :)

Türkiye’de Tatlı Bela adı ile çıkan Beautiful Disaster’ın ikinci kitabı olan Walking Disaster’a başladım. Her ne kadar daha başlarında olsam da 1. kitabı gibi bu da çok hoşuma gitti. :) Ayrıca kitabı bitirince karşılaştırmalı yorum yapmayı düşünüyorum. Bekleme de kalınız… :)

İkinci okuduğum kitap ise yine Tatlı Bela ile aynı tarzda olan yani gençlik aşklarını anlatan bir kitap. Aspendos Yayınevi’nin imzasını taşıyan Fırsatçı bu hafta okuyucuları ile buluştu. Ee yeni bir türü sevmişim bırakır mıyım peşini?! Tabiiki de hayırrr! :))

Üçüncü ve son okuduğum kitap ise Arkadya Yayınlarından çıkan Şeytan ve Şair kitabı. Yukarıda ki iki türe göre apayrı bir kitap olan ve polisiye cinayet konusunu işleyen bir kitap. En yakın zamanda bitirmeyi umuyorum ve yorumlamayı planlıyorum :D

Sırada ise okuduklarım var :)

Konuşan Kitaplar ile Kitap Turu çerçevesinde bu hafta başlayacak olan yeni turumuzun kitabı olan Neredesin Bernadetta? kitabını okuyup bitirmiş bulunmaktayım. Yarın, klasik teması ama işleniş farklılığı ile bir günde bitirmenizi sağlayan kitabın yorumunu sizlerle buluşturacağım :)

Şimdide son olarak yakın zamanda okuyacağım kitaplara geldi :)

Arkadya Yayınlarından Yağmur Sonrası

Ephesus Yayınlarından

Beyaz Helsinki

Ve Ejderin Arzusu

Optimum Yayınlarından ise Gece Isırıkları

Gördüğünüz gibi okunacak bolca kitap olduğu gibi yorumlanacak bir dolu da kitap var. Yakında hepsinin yorumu ile görüşmek üzere… :)

Bir Cevap Yazın

