Konuşan Kitaplar #11 Blog Tur 5.Gün / Ejderin Arzusu – G.A.Aiken / Ya Sonra?


Konuşan Kitaplar’ın 11. Blog Turununun 5. gününde yani bugün Ejderin Arzusu kitabının devam kitabı olan ve Yakışıklı Gwenvael’in baş kahramanı olduğu What a Dragon Should Know kitabının tanıtımını ve giriş bölümünü sizin için çevirerek tanıtacağım. Ve 9. hissim bu kitabın diğer iki kitaptan daha komik, daha eğlenceli, daha kılıçların ön planda olacağı yani savaşların olacağını ve hatta daha tutkulu bir aşkın olacağını söylüyor. Daha fazla kitaptan konuşmayarak tanıtıma ve minik alıntıya geçiyorum. :)

Kitabın Adı : What a Dragon Should Know

Serinin Adı : Dragon Kin

Seri Sırası : 3

Yazarın Adı : G. A. Aiken

Yayınevi : Zebra

Sayfa Sayısı : 460

Basım Yılı : Eylül,2009

Yalnızca sevdiklerim için acımasız Kuzey Diyarlar’nda dolaşır ve hayatımı, bedenimi, olağanüstü güzelliğimi riske atarım. Ama onlar bunun değerini biliyor mu? Onlar, “Yakışıklı Gwenvael, sen en iyimiz, bütün ejderhalar arasında en sevilensin,” diyorlar mı? Hayır! Yüzyıllar boyunca ailem, ihtişamımı ve doğuştan gelen alçak gönüllülüğümü onaylamadı. Tabi şimdilik, bu ülkenin sunabileceği en kötü meydan okuyanı olacağım, çünkü ben çok cesurum.

Şimdi de Kuzey Diyarlıların Canavar diye çağırdığıyla yapılacak ittifak anlaşması için sabırsızlanıyorum. Bu Canavar o kadar korkulu bir yaratık ki, en büyük savaşçılar bile ismini fısıltılı halinde dile getirir. Fakat ben Gwenvael, cesurca yüzleşeceğim bu terör estiren… kadınla? Canavar’a, nam-ı diğer Dagmar Reinholdt’a, dönüşen kadın çelik grisi gözlere ve mükemmel görünüşüme gösterdiği inanılmaz bir umursamazlığa sahip. Düz cübbesinin ve ciddi gözlüklerinin altında duygusal ve serbest kalmayı bekleyen bir yaratık yatıyor. Kim bu soğuk tavırların buzunu bir ejderhadan daha iyi çözebilir ki? Ve kim güçlü bir ejderhanın kalbini nihayetinde bir canavardan daha iyi yumuşatabilir ki?

divider

Minik bir alıntı…

GÖRÜN, BENİ DİNLEDİĞİNİZ ZAMAN NELER OLUR?

“Sadece iyi şeyler.” Ona gülümsedi. “Şimdi, düzgün bir şekilde bana teşekkür edecek misin?”

“ ‘Teşekkür ederim’ demiştim. Bazı kültürlerde bu, sana düzgün bir teşekkür olarak kabul edilir.”

“Ben bunun biraz daha fazlasını umuyordum.”

Kız başını sallamadan önce, uzun bir süre onu inceledi.

“Tamam.” Yataktan aşağı biraz kayarak elbisesini uyluklarına kadar çekmiştir ve rahatça yatağa arkasına yaslanmıştır. “Eğer yemekler buraya gelmeden önce, bunu hızlı bir şekilde yaparsan, harika olurdu.”

Gwenvael, göz altında küçük bir seğirme hissetmiştir. Ancak babası ile anlaşama yapmak zorundaysa, göz kapaklarında sık sık aynı şeyleri hissetmektedir. Görünüşe göre, yeni bir tanesini de sadece Lady Dagmar’a özel olarak gelişmiştir. “Kastettim bu değildi”

“Umarım diz çökmemi beklemiyorsundur çünkü bunun işe yarayacağını zannetmiyorum.”

“Hayır!” Ulu Tanrılar, bu kadın! “Yine kastettiğim bu değildi.”

“Her zaman erkeklere ne zaman düzgün bir teşekkür sorulduğunda bunu kastederler.”

“Kelimelerin beni korkutuyor. Bizim bu konuda açık olmamızı istiyorum.” Eğilip belinden tuttu ve kabarık yastıklara yatırana kadar da kaldırdı.

“O zaman, istediğin şey gibi kararsızım.”

“Bir öpücük,” diyerek kızın elbisesini ayak bileklerine kadar çekmiştir. “Basit bir öpücük.”

Tur Takvimimiz

Not: Çeviriler bana aittir, o yüzden alıntı yaparken ismimi eklerseniz çok sevinirim. :)

Bir Cevap Yazın

