AToMR Book Blog Tours: Nearly Broken – Devon Ashley / Kitap Tanımı,Yazar Hakkında Kısa Bir Bilgi ve Kitaptan Bir Bölüm


Katıldığım ilk AToMR Kitap Turunda Devon Ashley’in kaleme aldığı ve 4 Haziran’da Amerikan okuyucular ile buluşacak olan romantik-belirsizlik/endişeyi konu alan Nearly Broken kitabımız Young Adult türündedir. Tabii ki de kitabın Türkiye’de çıkmasını isterim. Komediyi, aşkı ve azıcıkta hüznü barındıran kitabımızı eminim çoğu okuyucu sevecektir. :)

Hadi kitabımıza minik minik alıntılarla bi’ bakalım!

nearly-broken-front-cover

Kitabın Adı : Nearly Broken

Yazarın Adı : Devon Ashley

Çıkış Tarihi : 4 Haziran 2013

Türü : Romantic Suspense

Yaş Grubu : Young Adult

Her ikimizde bir noktada kaybolmuştuk ama Clarie’de benim bilmediğim bir şey vardı ve birileri bunun farkına vardı. Peki neden ben buradayım ve o hala oralarda?

19 yaşındaki Megan Smith, eski yaşamını bir hiçliğin ortasında bulunan bir lokantada çalışarak geçirdi. Hayat basit, sessiz ve güvenliydi. Sonra ona benzeyen birinin kaybolduğuna dair haberler ortaya çıktı.

Claire.

Hem fiziksel hem de zihinsel hasarın devam etmesinden dolayı, Megan’a dikkat edilmiyordur. O buradan nereye giderse gitsin, artık tek başına alması gereken bir yol vardır.  Ama Nickolas Ellis, nöbetçi aşçı olarak onu işi aldığında, o, onun nasıl aşağılandıkça aşağılanmasından korkuyordur. Ama onun kimseyle paylaşmak istemediği sırları, yakasını bırakmayan korkunç davranışları vardır ve  ne zaman şehirde istenmeyen bir ziyaretçinin olması ile Claire’nin kaçınılmaz eşine benzerliğinin korkusu, işine tekrar yoğunlaşmadan önce tekrar çalışmak için teşvik eder ve Megan’ın mutluluğunun tek korkusu onu bulur.

Kitabımız bir New Adult Romantik Suspense ve Realistic Fiction kitabıdır ve 17 yaşından büyük kişilerin okumasını öneriyorum. :)

Goodreads / Amazon / Barnes and Noble / Kobo

divider

Ben bir anne, bir eş, bir aşıki bir savaşçı ve aynı zamanda kahve bağımlısı, çok kötü örgü ören, mikrobiyalog, nefis bir fırıncı gibi davranan ve zombi kıyameti boyunca, son sürtük M&M paketi için ölümüne savaşacak birisiyim. Cidden ama bağımlılığım benim için çok önemlidir. Cidden öyledir ve aynı zamanda yazmakta benim için çok harika bir şeydir!

Yazara ulaşabileceğimi linkler:

Blog ; http://devonashleywrites.blogspot.com/

GoodReads; http://www.goodreads.com/author/show/4717601.Devon_Ashley

Facebook; https://www.facebook.com/pages/Devon-Ashley/101672456583899?ref=br_rs  

divider

Kısa bir alıntı…

Duş almak ve o geri gelmeden odama güvenli bir şekilde dönebilmek için yeteri kadar vaktimin olduğunu düşünüyordum. Böyle bir şans olamaz! Kirli kıyafetlerimi topladım ve oturma odasına iki basamak kala durdum, ama bedenimde sarılmış havlu dışında hiçbir şey yoktu! Ya odaya koşmak ya da tekrar banyoya dönmek arasında delirmiş bir halde tartışma içerisindeydim.

Oturduğu koltuğun üstündeki okuduğu kağıdı alarak,  gövdesini bana çevirdi. Kalbim hızı iki katına çıkarak, soluk soluğa kaldım. Dudakları aralandı ve bütün duygular yüzünden geçerken, onu istediğim son yere bakarak odaklandı. Hasarlı cildim, krem beji rengindeki sağlıklı cildime göre tam bir tezat oluşturuyordu. İnsanların, buna baktıkları zaman suratlarında oluşan iğrenç ifadeden veya acımalarından nefret ediyordum.

Onun aniden ortaya çıkmasını beklemiyordum.

Delice bir yol izleyerek yatak odasına gittim ve kayarak odanın kapısını arkamdan kapattım. Geri geri giderek yatağın kenarına oturdum ve bir kaç sessiz gösyaşı gözümden serbest kaldı ve rastgele bir şekilde kollarımda, göğsümde, karnımda ve hatta sol göğsümde bile olan lekelerden tekrardan nefret ettim. Sağ ön kolumda feci derecede yanmıştı. Bu, her ne pahasına olursa olsun ilk kusurumu korumak için kapattığım ilk leke oldu. Bu leke daha ince olsa da, bana topografik dünya topundaki belirgin dağların kabarık zirvelerini ve tepeleri hatırlatır. En azından onlar benim umudum çünkü zihnim bazen onların canlandırmasını zalim yapabiliyor.

1 yıl, 5 ay, 16 gün önce akciğerlerimi hafifçe yakmış, gözlerimden önce cildim erimişti.

Ama ben en çok onların neden sahip olduğum hakkında ki sabit fikirlerden nefret ettim. Off, bunu bana ne yapmıştı?

divider

Uluslararası açık olan yarışmadan Nearly Broken kitabını kazanmak için Tık-Tık!

*Bütün çeviriler bana aittir, lütfen izinsiz paylaşmayınız!…

481078_10151509026752360_1011133331_n

4 thoughts on “AToMR Book Blog Tours: Nearly Broken – Devon Ashley / Kitap Tanımı,Yazar Hakkında Kısa Bir Bilgi ve Kitaptan Bir Bölüm

  1. Yeni blog turun hayırlı olsun ;) Turlara destek veriyorsun ya sürekli, çok pis kıskanıyorum seni :p
    Daha önce bu tür bir kitap okumamıştım sanırım, bu türü merak ediyorum ^_^

    • Bir gün turlarla boğulacağım :P :D
      Romantik dalı altında bir bu türü seviyorum daha doğrusu ülkemizde yeni bir tür olduğu için sevmeye başlıyorum. Birbirini takip etmediği sürece bu türde ki bütün kitapları okumayı planlıyorum :D

Bir Cevap Yazın

