Kitap Dostları #5 Kitap Tur 2.Gün / Bir Isırık Daha – Chloe Neill / Alıntılar


1010272_485611938182678_1866786978_n

Kitap Dostları‘nın 5. turunun 2. gününden herkese merhaba! :)

Bugünkü turun açılışını ben yapıyorum ve hemen benden sonra Yorum Cadısı‘ndan ön okuma, Sihirbazın Güncesi ve SaklamaKabı‘nın yorumları ile sizi baş başa bırakıyorum.

Ve ayrıca bu bir ekstra etkinlik olduğu için yarışma linkini unutmadan alıntılara geçmiyorum. :)

Yarışmaya katılmak için:

TIK-TIK!!!!

divider

deneme

Ben bir silahtım.
Ben onun silahıydım.
sticker,375x360
“Bu sırada da,” diye devam etti, “Sizden Lideriniz olarak değil, kardeşiniz, meslektaşınız, bir arkadaşınız olarak bir şey istiyorum. Dikkatli olun. Etrafınızdakilerin farkında olun. Hepsinden önemlisi bana gelmeye korkmayın. Hiçbiriniz. Hiçbir zaman.”
sticker,375x360
“Eğitimden yeni çıktık,” dedim, Gabriel’e özür dilercesine gülümseyerek, sonra da Luc’un yanındaki boş 14. Louis sandalyesini işaret ettim. “Bir de üzerine, antikaları mahvetme hakkında bir eğitim istemem.” 
“Muhafazım şu an ağır bir peynir ve karbonhidrat karışımının etkisinde,” diye açıkladı Ethan, Gabriel’e neşeyle. “Açıkçası, sizin yerinizde olsam onu görmezden gelirdim.” 
sticker,375x360
Başıyla, kraker ve peynirlerle meşgul olan Başkan’ı işaret etti. “O da senin yolundan giden nir adam.”
“Yemek yeme aşkımı tek anlayan kişi o değil. Demek istediğim, sana da neler öğrettiğimi unutmamalısın.”
Alay edercesine tek kaşını kaldırdı; ses tonu daha iğneleyici olamazdı. “Pardon?”
Luc çenesini eline dayamış bariz bir memnuniyetle bizi izlerken hafifçe kıkırdadı. “Ah, bu benim görevim Muhafız. Efendim, toplantıda verdiğiniz bu ziyafeti organize ettiğiniz için minnettarız.”
Ethan’ın benzi atmıştı.
Ben de ikinci zaferimin tadını çıkardım.
sticker,375x360
Jeff salına salına yürüdü. Gülümseyip bana bir omuz attı. ” Benim favori vampirim nasılmış bakalım.” 
“O da birinin favorisi olmaya bayılıyorum zaten, özellikle saldırıya uğradığı böyle günlerde.” 
sticker,375x360
Gabriel ilk başarısını çok çabuk elde etmişti. “Ufaklık,” dedi, ” Sulivan sana zam yaptı mı?”
Kollarımı masanın üzerine dayayıp telefona doğru eğildim. “Üzgünüm Gabriel ama hayır. Sanırım başarılarım yeteri kadar takdir edilmiyor.”
“Bunun doğru olduğuna inanamıyorum; ama bilirsin vampirler işte.”
sticker,375x360
“Beni yeniyorsun, Merit. Bütünüyle, tamamen. Benim sözlerime güvenmiyorsun. Her fırsatta bana meydan okuyorsun. Bu da seninle birlikteyken bu evin liderinden çok daha azı… ve bu evin liderinden çok daha fazlası olduğum anlamına geliyor. Bir erkek olduğum anlamına.” Yanaklarımı okşadı. “Bu çok uzun süren hayatımda, seni, başka hiçbir şeyi istediğim kadar çok istemedim.” 
sticker,375x360
“Peki, manşet hakkında ne düşünüyorsun?” dedim, garaja giderken.
“Görünüşe bakılırsa ben At Kuyruklu İntikamcıyla çıkıyorum, bu yüzden de oldukça iyi hissediyorum.”
Ethan’ın kulağına eğildim. “Morgan’ın yeni yardımcısının bir süper model olduğu konusunda beni bilgilendirebilirdin.”
“Yine mi kıskançlık!”
“Hiç de değil,” dedim sinirle ve dirseğimle dürttüm. “Ama senin soluğun kesildi Sullivan.”
Bu hareketim üzerine sahte bir off sesi çıkardı ve Nadia’ya doğru yaklaşıp elini uzattı.
sticker,375x360
“O zaman kendimizi bir Grup toplantısına kabul ettirip ittifakı garantilediğimize göre, gidip yemeklere bir göz atabilir miyim?”
“Daha yeni yedin.”
Ona öfkeyle baktım. “Ben bir vampirim ve namludan çıkmış mermiden bile daha hızlı bir metabolizmam var. Ayrıca o tabakta yalnızca et ve aperitifler vardı. Tatlı yemedim.” 
“Git,” dedi elini uzatarak, “git ve kendine biraz çikolata bul.” 
sticker,375x360
“Başka eyi unuttuk biliyor musun?”
“Neyi Muhafız?”
“Lahana dolmalarımı.”
sticker,375x360
“Bayanlar ve vampirler,” dedi Margot “Şimdi kadehlerimizi birbirindan farklı ve anlaşılmaz huyları olan liderlerin lideri Ethan Sullivan’a kaldırıyoruz.”
Yüzümde beliren sırıtışa engel olamamıştım.
“Bu gece Muhafızımıza hoş geldin diyor ve onun için içiyoruz.” Sonra adehini kaldırdı. Ben neredeyse hala dolu olan kadehimi onlara kaldırıp saygıyla başımı eim, yanaklarım kızarmıştı. 
Margot kadehi hala havadayken bana bakıp göz kırptı. “Ayrıca, Tanrı onu bize bağışlasın, Lacey Sheridan’a da zehir zıkkım olsun.”
Birden odada bir alkış koptu, benimse gülmekten yanaklarım ağrımıştı.

divider

1017099_485292094881329_900754402_n

4 thoughts on “Kitap Dostları #5 Kitap Tur 2.Gün / Bir Isırık Daha – Chloe Neill / Alıntılar

Bir Cevap Yazın

