Yeni Kitaplar, Yeni Turlar #2


Herkese merhaba!!!

İkinci bir Yeni Kitaplar, Yeni Turlar yazısına hoş geldiniz!!! :)

Kendimi şu an sunucular gibi hissediyorum ama ne yapayım her iki turunda kitapları birbirinden mükemmel ve ben bu yüzden çok heyecanlıyım ve yerimde duramıyorummm!!!!

Daha fazla sabredemeyeceğim ve birisi en sevdiğim yazar olmakla birlikte diğeri ile yeni tanışacağım. Evet yeni tanışacağım yazar dünyaca ünlü birisi ve ben daha ilk kitabını okuyacağım. Ama olsun geç olsun güç olmasın. :)

Hadi hangi tur hangi kitabı inceleyecekmiş Temmuz ayında hep beraber bakalım!

scrollWithLineCFG_31

945395_515992235139840_362409326_n

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu‘nda benim en sevdiğim yazarlardan birisi olan, gerilimin ve polisiyenin babası Jean-Christophe Grangé’nın Haziranda çıkan ve bir ay içerisinde 28. baskısını yapan ve Fransa’dan başlayıp dünyanın öbür bir ucuna uzanan soluksuz bir maceayı anlatan Kaiken‘i 20-25 Temmuz tarihleri arasında ağırlıyoruz.

Bu tura Konuşan Kitaplar kızları arasında en çok ben sevindim sanırım. Her bir satırı ezberleye ezberleye okuyacağıma hiç şüphe yok! :))

Ve turun bir diğer güzel kısmı ise 5 şanslı kişiye Kaiken‘i kazanma şansı elde edecek. Şimdiden bol şanslar!!! ;)

scrollWithLineCFG_31

1011965_491883960888809_1441914562_n

Kitap Dostları ile Kitap Turları ekibi olarak ise dünyaca ünlü bir yazar olan Neil Gaiman‘ın dünya çapında çok beğenilen bir kitabı olan Anansi Boys / Anansi Çocukları‘nın 22-24 Temmuz arasında turunu yapacağız.

Şahsen bu turdan önce yazarımızla tanışmadım ve bu benim ilk Neil Gaiman romanım olacak. Ama okuyanların şiddetle tavsiye ettiği bir yazar olduğu için beni hayal kırıklığına uğratmayacağını düşünüyorum. :)

Kitap Dostları biliyorsunuz ki herkese kapısı açık olan bir tur. Her turumuzda olduğu gibi bu turumuzda da Anansi Çocukları‘na sahip olan ve yorumlayacak, ister blogu olsun ister olmasın herkesi davet ediyoruz!

Ve ikinci güzelliği ise 2 şanslı kişi Anansi Çocukları‘nı kazanacak. Şimdiden herkese başarılar!!!

scrollWithLineCFG_31

Her iki turumuzu da beklemede kalın!!!

damy (1)

One thought on “Yeni Kitaplar, Yeni Turlar #2

Bir Cevap Yazın

