Creatura – Nely Cab / Kapak Tanıtımı


CoverRevealImageNewXBT

 

Xpresso Book Tours‘da bu haftanın bir diğer etkinliği ise kapak tanıtımı. Uzun bir süredir – yaklaşık bir haftadır- kapak tanıtımı yapmıyorum. Eskiden ne güzel her gün bir gün kapak tanımı yapardım ama şu sıcak günlerde resmen formdan düştüm. Yeni kapak tanıtımlarına katılmayı geçin mailime gelen tanıtımları çevirmeye üşeniyorum artık. Gerçi bu aralar doğru düzgün kitap dahi okuyamıyorum ve haliyle yorum da yapamıyorum. İyice tembelleştim ben, birisinin yüksek voltajla sarsmasına ve daha sonra kendime gelmeme yardımcı olması gerek. :(

Neyse yukarıda fazlaca çenem düştüğünü hissediyorum ve hemen kitabımızın kapak tanıtımına geçiyorum.

Nely Cab‘ın kaleme aldığı Creatura Serisinin ilk kitabı ve aynı adı taşıyan Creatura‘un kapağını Phatpuppy Art yapmıştır.

Şahsen ben kapağı pek beğenmedim. Sanki 3. sınıf korku filminin afişi gibi. :)

Hadi kapağı size göstereyim ve siz de benimle aynı fikirde misiniz bakalım. :))

scrollWithLineCFG_31

REVEAL Creatura SMALL

Kitabın Adı : Creatura

Serinin Adı : Creatura Series

Seri Sırası : 1

Yazarın Adı : Nely Cab

Kapak Tasarımı : Phatpuppy Art

Çıkış Tarihi : 6 Ağustos 2013

Tür : Genç Yetişkin /YA, Paranormal

Goodreads

Isis rüyalarını kontrol edebiliyordur. Ya da kontrol etmeye yaklaşabiliyordur. Kabuslarının içindeki yaratık, aylardır ona musallat oluyordur. Dökülüyormuş gibi olmak o kadar da kötü olmasa da, o şu an uyumaktan korkuyordur. Yaratıkla yüzleşmeye karar verir ve iç huzurunu biraz da olsa geri kazanmak istiyorduysa da; onun sadece bir canavar olmadığını hatta onun bir rüya olmadığını görür.

Aşk için bir fedakarlık, şok edici bir keşif ve kıskanç eski bir erkek arkadaş, gerçeklik ve hayal arasındaki çizgiyi bulandırmaktadır. Söylemesi zor olsa da gerçek canavarlar kimdir?

Bazen aşkın ölümcül olduğunu….kimler bilebilir?

REVEAL FULL Creatura

scrollWithLineCFG_31

NELY CAB

Nely

 

Nely Cab, 9 Aralık 1974 yılında, Matamoros, Tamaulipas, Meksika’da doğmuştur. Küçük, sessiz Güney Teksas kasabasında yaşamış ve yaşamının büyük bir bölümünde orada geçirmiştir. Bilgisayar muhasebe yeteneklerini kullanmayı tecrübe ederek birkaç yıl bankacı olarak çalışmıştır. 2001 yılında, yazar Monterrey, Nuevo Leon, Meksika’ya taşınmıştır -Mutfak sanatları ve yağlı boya sanatlarına özel zaman ayırmaya karar verdiği yere. Amerika’ya geri döndükten sonra, bankada ki işine devam etmiş ve daha sonra Sosyal Ağlar çalışma alanına geçiş yapmıştır.

Bugünlerde, Nely Cab, kocası ve oğluyla yaşadığı evinin huzurlu ortamında yazıyordur. Dünyanın hakimiyetini ele geçirmeyi çok isterken, Nely, ilk serisi olan Creatura üstünde çalışmaya devam ediyordur.

Website: http://www.nelycab.com/

Facebook : https://www.facebook.com/NelyCab

Twitter : https://twitter.com/nelycab

Goodreads : http://www.goodreads.com/author/show/5042085.Nely_Cab

scrollWithLineCFG_31

*Bütün çeviriler Yorum Durağım‘a aittir, izinsiz almayınız!…

damy (1)

Bir Cevap Yazın

