Cumartesi İlk 10: 2013 Yazında Okuduğum En İyi Kitaplar


575401_10151588620472360_2127602805_n

 

Uzun bir süredir Sihirli Kitap‘ın yaptığı Cumartesi İlk 10 etkinliğine katılmıyordum ve buna artık bir ‘dur’ demem gerektiğine karar verdim! 

Çünkü bu etkinliği hazırlarken o kadar çoook eğleniyorum ki anlatamam. İşte bu yüzden yurt dışından sonra ülkemizde de bu etkinliği başlattığı için Akın arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum! 

Bu hafta ki etkinliğimizde ise yaz boyunca okuduğumuz kitaplardan en iyi 10 tanesini seçip listeliyoruz. 

Benim listemde sıralama olmayacağını şimdiden belli ediyorum sevgili takipçilerim. Çünkü sıraladığım her kitabın ben de ayrı bir yeri var! :)

Hadi listeme bakalım! :)

divider

34

1-) Tangled – Emma Chase

2-) Fallen Too Far – Abbi Glines 

3-) Tatlı Bela – Jamie McGuire 

35

4-) Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi – Duygu Özlem Yücel

5-) Never Too Far – Abbi Glines

6-) Oniks – Jennifer L. Armentrout

36

7-) Yürüyen Kentler – Philip Reeve

8-) Kaiken – Jean-Christophe Grangé

37

9-) Göçebe – Stephenie Meyer

10-) Anansi Çocukları – Neil Gaiman

damy (1)

2 thoughts on “Cumartesi İlk 10: 2013 Yazında Okuduğum En İyi Kitaplar

Bir Cevap Yazın

