Yeni Kitaplar, Yeni Turlar!!!


Aslında bu yazı benim için Yeni Turlar, Yeni Kitaplar değil de, “Geliyoruzzzzzz!!!!, Bekleyin biziiiiii!!!!” çığlıkları atacağım bir yazı. Daha Ekim ayına girmeden Konuşan Kitaplar ile Blog Turları ve Kitap Dostları ile Kitap Turları olarak Ekim ayını turlar, birbirinden güzel etkinliklerle doldurduk taşırdık.

Hem de tam tatil yapalım artık dediğimiz bir zamanda. Ee ne yapalım kitapsız yaşayamıyoruz ki biz! Hele tursuz hiç yaşayamıyoruz!

Şimdilik tam tarihleri belli olmasa da Ekim ayının ilk haftası ile bu birbirinden güzel turlara başlıyoruz!

Tek yapmanız gereken “Çok Yakında!” afişlerimize bakmanız ve bizi beklemeniz!

Sevgiler!!! :))

divider

1382314_526237654120106_1583498368_n

Kitap Dostları 7. turunda, İthaki Yayınevi imzası ile çıkan, Barış Müstecaplıoğlu‘nun yüreğinden sayfalara dökülen ve yurtdışında da büyük bir ilgiyle okunan, Perg Efsaneleri Serisinin fantastik dünyasına ilk adımı attığımız 1. kitap olan Korkak ve Canavar‘ı konuk ediyor. 

558300_664489533561864_1227129527_n

Konuşan Kitaplar olarak ise Ekim ayında Türk Edebiyatının klasik yazarlarından birisi olan Suat Derviş‘in en önemli eserlerinden birisi olan Fosforlu Cevriye‘nin turunu yapıyoruz.

Bu turun hatta bu kitabın biz de çok özel bir yeri var. Çünkü bu kitapta hiç beklemeyeceğiniz sürprizlerle karşılaşacaksınız!!! Sadece bekleme de kalın!

1208707_665663466777804_283438624_n

Konuşan Kitaplarla Ekim ayı içinde ki bir diğer turumuz ise Epsilon Yayınevi imzası ile çıkacak Umutsuz kitabı!!!!

İşte bu kitap ben de çığlık çığlığa bağırma hissi uyandırıyor. O kadar uzun zamandır çıkmasını bekliyordum ki anlatamam! Hatta bir ara İngilizcesini okumaya başladım ama çok güzel olduğu için ve Türkiye’de de çıkacağını öğrendiğim için kitabı okumayı bırakmıştım. Ama yine de elim bir kaç kez gitmişti kitabı. Sabırla bekliyordum çıkması. Ama tur yapmayı hiç ama hiç beklemiyordum! 

Dediğim gibi yukarıda ki turlarda bana çığlık atma isteği uyandırıyor ama bu kitap daha da fazla çığlık atmak istiyorum. 

Sadece ve sadece beklemede kalın! Çok ama çok güzel sürprizler sizleri bekliyor sevgili okurlar! :)

damy (1)

Bir Cevap Yazın

