Misafir Yorumcu : Düğün Hediyesi – Lucy Kevin


1372942_10202617171130306_1073103799_n

 

Düğün Hediyesi

-LUCY KEVIN

Ne Lucy Kevin’ı ne de Düğün Hediyesi kitabını Dammy’nin çekilişinden önce duydum desem yalan olur. Göze çarpan kitaplardan biri ve bende arka kapağını internetten okudum ve çok hoşuma gitti. Direkt filmi olsa da izlesem dedim ama sanırım aynı isimle başka konulu bir film var. Ee daha çekiliş olacak kazanamam zaten ben bu şanssızlıkla dedim bari gidip alayım. D&R Manisa’da şehir içinde yok alışveriş merkezinde var o yüzden oraya gitmem anca denk geldi de alabildim. Pek pahalı değildi o yüzden hemen alıverdim kitabı.

Kitabın tasarımı o kadar güzel ki insanın yiyesi geliyor. Önünde oyuncak bir araba ve üstünde hediye kutusu, kenarında ağaç dalları ve iki tane yüzük. Arkasında da çok şeker cupcakeler. Anneme gösterdiğimde onunda çok hoşuna gitti en yazın zamanda cupcake yapıcaz beraber bizde.

Pembe pembe ciciş ciciş bir içi, su yeşili püsküllü birde ayracı vardı. En arkasında da 3-5 sayfa boşluk bırakmışlar “Benim Düğün Notlarım” diye ona da bayıldım ama yazmaya kıyamadım açıkçası.

Kitabın beğenmediğim bir yönü var maalesef. Çok kısa! Ben uzun uzun okumak isterim böyle aşk kitaplarını ama hemencicik olup bitti bir gecede. 150 sayfacık! Kime yeter! Kitap aslında çerez niyetine daha çok film gibi hemen her şey olup bitiyor. Yazarımızın hakkını yemek gibi olmasın ama ben en son ilkokulda okudum bu kadar kısa kitap. Bu kadar güzel bir konu hakkında neler yazılırdı neler.

Kitabın konusuna gelirsek Julie Delgado ana karakterimiz o bir aşçı. Şahsen ben yemek işinde berbatım ama hep bir restoranım olsun isterim neyse öğrenicem bende yemek yapmasını zamanla.

Julie’nin restoranı kapatılıyor ve olaylar bundan sonra gelişiyor. Bir düğün şirketinde aşçı olarak çalışıyor ve bu sefer de başına gelmedik kalmıyor aşçımızın.

Kitap aslında çok güzel okumanızı tavsiye ederim ama dediğim gibi biraz çerez bir kitap. Okursunuz beğenirsiniz özellikle büyüleyici pembiş kapağını ama tadı damağınızla kalır. Ah Lucy az daha yazsaymışsın.

Çekilişte bu kitabı kazanacak arkadaşı şimdiden tebrik ediyorum. Şeker mi şeker güzel mi güzel bir kitabın var artık.

Kitaptan güzel mi güzel alıntılar spoil içerir dikkat edin lütfen ;

“Herkes mutlu olabilmek için seçimini yapmıştı…”

“Belki gelecekte,  restoran sahibi bariz becerilerini daha yaratıcı bir mönü ile birleştirir.”

“Bir risk al Julie.”

“Niçin buraya geldin. Seni ne kadar sevdiğimi görebiliyor musun? Aşkıma karşılık verecek misin?”

Lucy Kevin’ın uzun bir romanına rastlarsam okumak isterim ben umarım sizde okursunuz. Dammy’me tekrar bana blogunda yazma imkanı verdiği için teşekkür ediyorum ve size kitabın arka kapağını sunuyorum baylar bayanlar ;

Julie Delgado, restoranı kapandıktan sonra, San Francisco’da ünlü bir düğün mekânı olan Rose’un Köşkü’nde geçici olarak işe başlar.

Julie hazırlayacağı mönüyle gelinle damadın başını döndürmeyi planlıyordur, böylece yeni patronunu etkileyecektir. Ancak kaderin Julie için farklı planları vardır. Damat yerine damadın kardeşi ünlü şef yemekleri tatmaya gelince, işler umduğu gibi gitmez.

Andrew Kyle, ünlü bir şef olmakla birlikte yaptığı eleştiriyle Julie’nin restoranının sonunu getiren kişi olma özelliğine de sahiptir.

Andrew Julie ile Rose’un Köşkü’nde tanıştığı anda onun risk almayan biri olduğunu anlamıştır. O andan itibaren Andrew’un tek isteği, Julie’nin kalbine ördüğü bu zırhı kaldırmaktır.

Andrew’la aralarındaki karşı konulmaz kıvılcıma rağmen Julie, hayatında bir kez olsun aşkı göze alabilecek midir?

Ayşegül YARDIMCI

One thought on “Misafir Yorumcu : Düğün Hediyesi – Lucy Kevin

  1. Bu web sitesinde koyduğun tüm fantastik önerileriniz için teşekkür ederiz satın almak bir kısa haber yazmak gerekiyordu. Benim uzun süre internet arama günün bitirmek benim co-işçi ile ticaret için güvenilir bilgi ve teknikleri ile tanındı. Okuyucuları, gerçekten çok ciddi anlayışlı işaretçiler ile oldukça harika birkaç kişi ile önemli bir yerde yaşamak için şanslı birkaç iddia.

Bir Cevap Yazın

