Konuşan Kitaplar #17 Blog Tur 2. Gün / Kır Çiçeği Tepesi – Kimberley Freeman / Alıntılar


1011776_670236909653793_1703003482_n (1)

 

Konuşan Kitaplar 17. Turunun 2. gününden herkese merhaba!!!!

Azıcık gecikmeli de olsa 2.günün programına uyup sizi bu sevgili kitabımızın alıntıları ile baş başa bırakıyorum.

Ve ayrıca hala katılmadıysanız yarışmamıza katılmak için Tık-Tık!!!

scrollWithLineCFG_31

Sanki ben doğduğumda, sen gökyüzünde beni sabırla bekleyen bir yıldızdın…

cicek-184

“Değiştirmek mi? Elbiselerini değiştirebilirsin fakat ne olduğunu değiştiremezsin. Bayan Miriam bana burnumun dibindeki gerçeği gösterdi.sen hamilesin. Ayrıca evli bile değilsin. Ve Henry MacConnell ile birlikte olduğuna dair dedikodular var. O halde bu onun çocuğu mu? Onun bir karısı var, biliyorsun.”

cicek-184

“Hayır,” diye yanıt verdi annesi merhametsizce. “Değilsin. Artık bir kızımız yok.”

cicek-184

Dans konusuna gelince… Bu bir daha mümkün olmayacaktı.

Ve bu benim dünyamın sonuydu.

cicek-184

Adelaide dehşete kapılmış gibi yaptı. “Bir kitabı bir kez okudun mu, sen ve o bir ömür boyu birbirinize ait olursunuz. Bunu bilmiyor muydun?”

“Beş para etmez olanlar bile mi?”

“Beş para etmez olanlar bile.”

cicek-184

Kızı için yapabileceği en iyi şey, onu babasından ayırmaktı. Babasını deli gibi seviyor olsa bile…

cicek-184

“Size nasıl yeterince teşekkür edebilirim?” diye sordu Beattie.

Adam omzunu silkti. “Başka ne yapacaktım, bayan? Küçük kızın boğulmasını mı seyredecektim?”

cicek-184

Ve bir daha asla kendisine bir şeyler yapılmasına izin vermeyecekti. 

scrollWithLineCFG_31

TUR TAKVİMİ

1395357_189177334601946_1007164195_n

scrollWithLineCFG_31

V0ZpRkE

Bir Cevap Yazın

