Yorum Durağım 1. Yaş Yarışmasını Kazananlar!!!


20 Eylül 2013 Cuma günü başlayıp 11 Ekim 2013 Cuma günü son bulan Yorum Durağım 1. Yaş Yarışması kazananları belli oldu!!!

Tam 12 kişinin kitap kazandığı bu yarışmada biliyorsunuz ki 3 kitap ismi yazmanızı istemiştim. Ama kura ile seçilen arkadaşlarımızın yazdığı kitaplar birbirlerine benzediği için ben de kura yolu ile kitapları kazananlar ile eşleştirdim. Eğer diğer türlü yapsaydım en az 5 kişi hediye kitap alamıyordu, o yüzden ben de bu yolu seçtim. Ama inanın yukarıda ki kitaplar zaten zevkle okuyacağınız kitaplar. O yüzden ben bir problem olacağını düşünmüyorum çünkü kazanan arkadaşlarımız kitaplarını zevkle okuyacaktık. :)

Kazananlar arkadaşlar 48 saat içerisinde yani 14 Ekim 2013 Pazartesi saat 20:00‘ye kadar iletişim bilgilerini Yorum Durağım Facebook adresine ( TIK-TIK!!! ) mesaj atmanız yeterlidir. Aksi takdir de 48 saat içerisinde dönülmezse o kitabımızın yeni kazananı olacaktır. Ayrıca araya bayram tatili girdiği için kitaplar bayramdan sonra kargolanacaktır. 

Son olarak ise Yorum Durağım Facebook sayfasının beğeni sayısı 500 olduğunda farklı bir yarışma yapacağım. Şimdiden duyurulur! :)

Ve işte 21 gündür sabırla beklediğiniz kazananlar listesini açıklıyorum hazır mısınızzzzz?????

VE İŞTE KAZANANLARIMIZ!!!

YARIŞMA

Tatlı Bela – Jamie McGuire – Beril

Ayaklı Bela – Jamie McGuire – Ecrin

Anansi Çocukları – Neil Gaiman – Pink Dreams

Korkak ve Canavar – Barış Müstecaplıoğlu – Deniz Kibar

Eşleşme – Ally Condie – Helin Yolcu

Düğün Hediyesi – Lucy Kevin – Tc Emine Kılıç

Yağmur Sonrası – Sarah Jio – Zeynep kb

22 Britanya Yolu – Amanda Hodgkinson – Begüm Bayram

İhanet Altını – Philip Reeve – Buse Tabak

Nefes – Sarah Crossan – Sevim

Ejderin Aşkı – G. A. Aiken – Aylin Aslın

Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi – Duygu Özlem Yücel (imzalı) – Elif Ekici

scrollWithLineCFG_31

Kazananları çok ama çok tebrik ediyor ve keyifli okumalar diliyorum!!!

Bir sonraki yarışma sizlerin elinde!!!

Yeni yarışmaya kadar görüşmek üzere!!!

Sevgiler!!!

V0ZpRkE

 

12 thoughts on “Yorum Durağım 1. Yaş Yarışmasını Kazananlar!!!

  1. yine ve yeniden olmadı ama kazanan arkadaşları çook tebrik ediyorum kitaplarınızı güle güle okuyun :)

Bir Cevap Yazın

