Yorum Durağım 1. Yaş Yarışması / Yeni Kazananlar!!!


Cumartesi günü seçtiğim kazananlarımızın bazıları iletişim bilgilerini 48 saat içerinde göndermedikleri için ben de yeni kazananlarımızı seçtim.

Yeni kazananlarımız yapmanız gereken tek şey iletişim bilgilerinizi Yorum Durağım Facebook adresine ( TIK-TIK!!! ) mesaj atmanız!!!

Ayrıca Yorum Durağım Facebook sayfasının beğeni sayısı 500 olduğunda farklı bir yarışma yapacağım. Şimdiden duyurulur! :)

VE İŞTE YENİ KAZANANLARIMIZ

yarışmaa

Tatlı Bela – Jamie McGuire – Meliha Aktaş

Korkak ve Canavar – Barış Müstecaplıoğlu – Beril

22 Britanya Yolu – Amanda Hodgkinson – Rahşan Akcan

İhanet Altını – Philip Reeve – Çağla Şimşek

Nefes – Sarah Crossan – Fehiman Neşe

Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi – Duygu Özlem Yücel (imzalı) – Betül Erdemli

Kazananları tebrik ediyorum ve keyifli okumalar diliyorum!!!

48 saat içerisinde adreslerinizi gönderirseniz ayrıca çok sevinirim. :)

V0ZpRkE

4 thoughts on “Yorum Durağım 1. Yaş Yarışması / Yeni Kazananlar!!!

  1. Ne kadar sevindim anlatamam ilk kez bir blogdan hediye kazandım. İyi ki takip etmişim sizi. tekrar teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

