Konuşan Kitaplar #18 Blog Tur / Umutsuz – Colleen Hoover


umutsuz-gif

 

Haftalardır yolunu gözlediğim turumuz sonunda başladı!!!

Turu yapacağımız günler yaklaştıkça bende ki heyecan gittikçe arttı ve ben tur için bir sürü hazırlık yaptım. Sanırım bu tur baya bir görevim var. :)

Mesela hiç vazgeçmediğim alıntılarım bu tur daha fazla olacak. Yorumum deseniz hala uzadıkça uzuyor. Ya Sonra çalışmasında da Hopeless Serisinin 2.5 kitabı olan Finding Cinderella kitabını inceleyeceğim.

Her iki kitabı da, Umutsuz ve Finding Cinderella‘yı ayrı ayrı sevdim ve bayıldım. Bu hayranlığımın yanında yazara aşık oldum. Hele o güzel kalemine ise double aşık oldum! <3

Bu turumuzda ben ne kadar yoğunsa diğer tur üyelerimizde aynı şekilde yoğun. Bir sürü şey yapıyoruz. İnanmıyor musunuz? Hadi tur takvimimize bakalım. :D

1379821_676890185655132_366492927_n

Ve bu turumuz boyunca 3 şanslı kişiye Umutsuz kitabını hediye ediyoruz.

Eğer 3 şanslı kişiden birisi olmak istiyorsanız yapmanız gereken yarışmaya katılmak.

Yarışmaya katılmak için Tık-Tık!!!

V0ZpRkE

Bir Cevap Yazın

