Holy Frigging Matrimony – Emma Chase / İnceleme


Kitabın Adı : Holy Frigging Matrimony
Serinin Adı : Tangled Series
Seri Sırası : 1.5
Yazarın Adı : Emma Chase
Yayınevi : Self-Publisher – Emma Chase
Sayfa Sayısı : 40
Basım : 4 Aralık 2013
Tür : Romantik-Komedi / Günümüz / New Adult

Tangled Serisi hız kesmeden devam ediyor…

Serinin ilk kitabı Tangled çıktığı ilk günden beri çok okunan, beğenilen ve listelerden düşmeyen bir kitap olup aynı zamanda geçen gün kazanılanların açıklandığı Goodreads Best Books of 2013 çekilişinde serinin yazarı Emma Chase, Best Debut Goodreads Author kategorisinin kazananı olmuştur.

Bu güzel ve kutlanılmaya değer haberin yanı sıra 4 Aralık 2013 Cuma günü serinin #1.5 kitabı -kısa hikayesi- Holy Frigging Matrimony yurt dışında raflarda yerini aldı. Daha doğrusu elektronik satış sitelerinde ki raflarda :D Ee bu güzel kitaba dayanamayan ben de elektronik kitap uluslararası ayrıcalıklarından yararlanıp, kitabı hemen tabletime indirdim ve başlamam ile bitirmem biz oldu. Gerçekten de kısa hatta kısacık hikaye ismini sonuna kadar hak ediyor kitap. 40 sayfa olarak gözüken kitabın sadece 26 sayfası yeni kitabımıza ayrılmış geri kalan 14 sayfada ilk kitabımız Tangled’ın ilk bölümüne ayrılmış. Bunu gören ben saçımı başımı mı yolsam, yoksa camdan kendimi aşağı mı atsam diye intihar planları yapmaya başladım. Ne ara kitap başladı ne ara bitti oturdum kara kara düşündüm. Hayır aylardır özlemini çektiğim Drew sonunda ellerimin arasında, doya doya okumak, özlem gidermek istiyorum ama Holy Frigging Matrimony’i okuduktan sonra ne dişimin kavuğuna yetti, ne Drew özlemimi giderebildim ne de ben daha fazlasını istiyorum diye yırtınırken gelip birisi beni sakinleştirebildi. :(

7341435

Serinin ilk kitabı Tangled da, kendini beğenmiş, kadınlara kendini adamış, yakışıklı, seksi ve bir o kadar da işinde başarılı olan Drew, bir gün barda Kate ile tanışmış ve daha sonra onu babasının şirketinde bir rakip, başarılarının önünü kesecek bir yürüyen bir cadı olarak gördüğü zaman onu yerle bir etmek ve önüne geçip babasının gözüne girebilmek için elinden gelen her şeyi yapmaya başlamış ve tabii bu sırada fark etmese de Kate’ aşık olmuş, fark ettiğinde ise aşık olmasına gribim ben diyerek yatak döşek yatmaya başlamış, ama daha sonra grip olmadığını aşk acısı çektiğini öğrenip ayaklanmış ve Kate’i nişanlısından ayırıp kendisine aşık edebilmek için elinden geleni yapmaya başlamıştır. Tabii onun şaklabanlığına, aşk acı çekmesine, yakışıklılığına daha fazla dayanamayan Kate’de ona aşık olmuş ve mutlu bir çift olmuşlardır.

7312262

Eğer ki birinci kitaba daha detaylı ve bol bol alıntılı yorumuma bakmak isterseniz Tık-Tık!!!

Tangled yorumumu okuduktan sonra az çok karakterlerimizin yapısını anlamışsınızdır. Serinin devam kitabı olan Holy Frigging Matrimony’de ise serimizin yan karakterleri olan Matthew ile Delores “Dee-Dee”‘nin düğününü ile karşı karşıyayız. Eğer ki 1. kitabı okuyan varsa 1.5 kitabın kapağını görenler kesin Drew ve Kate’in evleneceğini düşünecektir, ki ben öyle düşünerek havalara uçtum ama ne yazık ki kitabı okuyunca hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur. Ben o kadar onların daha da mutlu hallerini görebilmek için kendini yiyip bitireyim, sen bu kazığı at sevgili yazarım! Olmadı bu, olmadı… Sen yeniden yazsana şu kitabı. Hem de bol bol Drew ve Kate olanından.

Her neyse itiraflarımı ve isteklerimi bir kenara bırakırsak, kitabımızda bir düğün organizasyonu var ve Drew’in en yakın arkadaşı Matthew ile Kate’in eski nişanlısı Billy’nin kuzeni Dee-Dee’nin evliliklerini okuyoruz. Daha doğrusu yıldırım nikahlarını. :D

Tabii düğün kuzeninin düğünü olduğu için salak, hala Kate’i elde etmeye çalışan ve Drew’in elinden Kate’i almaya çalışan beyinsiz, kendini müzisyen zanneden Billy’de salonda ön sıralarda yer almaktadır. Ben orada olsam kapıdan girdiği ilk anda ağzını burnunu kırardım ama sevgili yakuşuklum Drew benim düşüncelerimi birebir okuyup, itina ile uyguladı. :D Rezil olduğu ile kaldı ama Drew gibi bir adam bunu takar mı? C’mon! O her ne yaparsa yapsın gözlerden birisi!

Tabii bu olaya şahit olan Kate, önce Drew’e kızmış, bağırmış, çığırmış ama daha sonra Drew’in yaptığı şeyi gördükten sonra ona daha da çok aşık olduğunu görmüştür. Ve tüm bu olayların dışında Dee-Dee’nin veda konuşması sırasında yaptığı şeyde süperdi dostum! Hak ettin Drew boşuna ağlama!

Yukarıda da dediğim gibi kısacık, minnacık bir hikayeydi Holy Frigging Matrimony. Tadını fazlasıyla damağımda bırakan ve serinin kitaplarını beklemek için daha fazla gözyaşı dökmemi sağlayan ey sevgili yazar, yakarışlarımı duy ve şu kitapları çıkar! Sevgiler…

Kitaba puanım ise 5 üzerinden sonsuz!

5

deneme (1)

Kate bağışlayıcı bir şekilde gülümsedi, ama beni hatırlayınca, “Damatlar, gelinlerini almadan önce onları görmemeleri gerektiğini hatırlayamazlar. Bu bir gelenektir.”
“Kahrolasıca ve salakça bir gelenek. Ve ayrıca doğru bile değil… Gerçek kural ise düğünden önce damadın gelini görmesine izin verilmemesidir. Delores’in makyaj yapması beni bombok bir şekilde mutsuz ediyor.”
Kate kıkırdayarak, “Çünkü bütün her şey seninle ilgili, değil mi?” dedi.
“Şey… evet!”

scrollWithLineCFG_31Kate, parmağını sanki öğrencisini azarlayan bir öğretmen gibi bana doğrulttu. “Doğruyu söyle, Drew!”
“Neyim ben? 10 yaşında mı?”
“Duygusal yönden? Bazen. Ama zaten bu, konunun dışında bir şey. Elbisemi gördün mü?”
Belinin etrafından tuttum ve belden aşağılarımızı birbirine yaklaştırdım. “Hayır bebeğim, elbiseni görmedim.”

scrollWithLineCFG_31Son sekiz aydır LA’de yaşıyordur ve fazlacak olan hoşnutsuzluğum olsa da, Kate ile konuşmaya devam ediyordur. Kate’in söylediğine göre onlar – bana söylediği üzere- sadece “arkadaş”mış. Ama ben bunu yemiyorum. Eminim ki Kate’in gözünden onlar sadece arkadaşlar. Benim inandığıma göre. Ama erkeğe göre? Asla!

scrollWithLineCFG_31İki ayağı üzerinde zıplayarak, “Bu yüzden, geçen hafta Kate’e bir kaç tane sesli mesaj gönderdim. Görünüşe göre Kate hiçbirisini almamış.” dedi. Sesinde suçlayıcı bir ton vardır. Oldukça haklı bir şekilde. 
“Belki de sadece Kate seninle konuşmak istemiyordur.” 
Bir domuzun yaptığı gibi homurdanarak, “Ya da belki de sen onları silmişsindir,” dedi. 
Geriye doğru çekilmesini sağlayarak bir adım yaklaştım. “Belki de benim evimi aramamalısın.”
“Kate ile konuşmak için arıyorum.”
“Doğru… Benim evimde yaşayan Kate.”
“Onun kiminle konuşup konuşamayacağını söyeleyemezsin. Sen kim olduğunu zannediyorsun da böyle konuşabiliyorsun kahrolası?!”
“Erkek arkadaşı olarak. Kesinlikle beni anlatan kelime. Ve ayrıca artık seni anlatmayan kelime olduğunu düşünüyorum.”

scrollWithLineCFG_31Sonra dik dik bakışlarını bana gönderdi. Düşüneceli bir şekilde. Ve “Ne var?” diye sordum. Gözlerini parıldadı. Bana! Benim için! 
“Hiçbir şey. Sedece… Seni seviyorum, biliyorsun ki.”
Omuzlarımı silkerek, ” Sevilebilen birisiyim.” dedim.

*Alıntı çevirileri bana aittir eğer bir yanlış varsa kusura bakmayın. 

damy (1)

2 thoughts on “Holy Frigging Matrimony – Emma Chase / İnceleme

Bir Cevap Yazın

