Sevecek Biri – Addison Moore / Ön Okuma & Çekilis / Ön Okuma Partisi


1503743_801677283182896_1452989651_n

Öncellikle herkese merhabaaaa!!!! 

Uzun süredir okuldur, sınavdır, projedir derken okuduğum kitapların tanıtımları, yorumları vs. hep kaldı. Hatta çoğu kitabım kitaplığımda sürünüyor resmen. Ama sonunda yılın ilk dönemini kapattım ve mükemmel bir 1 aylık tatile girdim. <3 Bu bir aylık tatilde çok çılgınca fikirlerim var sevgili kitap kurtları. Yemeyeceğim içmeyeceğim kitap okuyup yorumlayacağım. Şu son dönemlerde yapamadığım bol bol kitap okumadır, bol bol dizi izlemedir hepsini 1 aya sıkıştırıp resmen patlama yaşayacağım :D 

Ayrıca bu bir aylık tatilde de geride bıraktığım turlarıma daha çok önem vereceğim ve bol bol etkinlik yapacağım. Şimdilik planlarım böyle ama zaman ne gösterir bilmiyorum. :D

Tatile girdiğim bu ilk günlere özel 4 sevgili blog arkadaşımla beraber yaptığımız bir etkinlikle karşınızdayım ey sevgili kitap kurtları!!!

Sevgili blog arkadaşlarım Tuğçe’nin KitaplığıAnime ve Kitap SeverKördüğüm Hayaller ve Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi ile beraber Aspendos Yayınevinin Ocak ayında çıkan üç yeni kitabını tanıtmaya veeee bu kitaplardan keyifli bir parçayı, bölüm bölüm paylaşmaya karar verdik. Ve tabii bu kitapları çekilişle de hediye edeceğiz. Peki bunu nasıl mı yapacağız? Bu güne kadar, yani son iki gündür Tuğçe’nin Kitaplığı ile Anime ve Kitap Sever bloglarının sahibi arkadaşlarım Sevecek Biri kitabının önokumasının belli bir kısmını paylaşarak her gün bizi daha da merakta bırakarak elini bir diğer bloga devretti. Bugün ise el ben de!!! Bendeniz Yorum Durağım, Anime ve Kitap Sever’in önokumayı bıraktığı parçadan devam edeceğim ve sizi son parçayı beklemeye davet edeceğim. Tabii siz bu arada önokumanın devamını beklerken yarışmaya katılmayı sakın unutmayın! Bakarsınız bir adet Sevecek Biri sizin olabilir!!! 

Hadi lafı daha fazla uzatmadan Önokuma Partimize başlayalım!!!!

sevecek-biri

Önokumanın 1. parçası için Tık-Tık
Önokumanın 2. parçası Tık-Tık 

İçimdeki her şey bir anda donuverdi. Eğer ilk görüşte aşka inanıyor olsaydım, bunun bir köşede benimle olmakta sakınca görmeyerek taş gibi vücuduyla beni lütuflandıran Cruise Elton gibi tanrısal birine olmasını isterdim ama ne yazık ki cevabım hayırdı.
 
“Annemin beşinci evliliği sona erdiğinde, aşka ve Noel Baba’ya inanmayı bıraktım.” Söylediklerim kulağa, gerçekte içerdiği üzücü haberden daha neşeli geliyordu.
 
Daha önce hissetmediğim yerlerimi bile ateşler içinde bırakan seksi bir gülümseme sergiledi.
 
“Ben de inanmam. Ama bana Noel Baba’nın gerçek olmadığını söyleyemezsin.” Gülümsemesi yayıldı. “Senden hoşlanacağımı biliyordum.” Yüzümün yan tarafını kavrayıp yutkundu.
 
Yüz hatları ciddileşirken eğlenceli flörtleşme de bitmiş oldu. Öldürücü darbe için yaklaşırken gözlerini kapattı. Kalbimin çılgınca gümbürdemesi beni, eğer isterse Cruise Ateşli Penis Elton’ın bana kalp krizi geçirtebileceği gerçeğiyle yüzleştirdi.
 
“Hey.” Ellerimi göğsüne koyup onu ittirdim. “Kusura bakma kovboy ama bir gecelik ilişkilerle de ilgilenmiyorum. Anlıyorum. Gerçekten anlıyorum,” dedim altından sıyrılmak için hareket ederek.
“Penisinle birlikte turneye çıkmışsın ama inan bana, ben yoluna çıkmak isteyecek son kişiyim. Vajinamı işgal etme operasyonunun bu akşam gerçekleşmeyeceğine emin olabilirsin.” 
“Turne mi?” Kelimeyi, yaptığım cinsel teşbihten kafası karışmış gibi tekrarlarken, bana kendimi serbest bırakacak şekilde döndürüp kenardaki iki kızın yanına sanki onları tanıyormuşum gibi hızla gitmeme yetecek kadar zaman kazandırmıştı. Kızlar, Cola ya da Pepsi dışında hepsinin akşamdan kalma garantisi verdiği içeceklerin sergilendiği geniş standın önünde duruyorlardı.
 
Cruise’a kısa bir bakış fırlattığımda tekrar hormonlarıyla mutlu haremiyle çevrilmiş olduğunu gördüm.
 
Bir esmer elini Cruise’un pantolonunun arkasına daldırırken, muhteşem bir sarışın da kulağına gülmesine sebep olan bir şeyler fısıldıyordu. O sürtüklerin ona dokunduklarını gördüğümde midem kasıldı. Hiç beklemediğim bir kıskançlık spazmı göğsüme yayılınca başka tarafa bakmak için kendimi zorladım.
 
“Hoş,” diye fısıldadım.
 
“Ally Monroe.” Koyu kırmızı ruj sürmüş, iyi giyimli bir sarışın elimi sıktı. Siyah-beyaz ekoseli paltosunu, dizlerinin iki santim üstüne kadar çıkan, deri olduğu aşikâr bir çift çizme ile tamamlamıştı. Benim üzerimdeyse pek de ısıtmayan kot montumla dikenli, çakma Manololarım vardı. Hayatım boyunca Los Angeles’ta yaşamış olduğum için ölümcül Massachusetts kışına hazırlıklı olmadığıma emindim.
 
“Kendall,” dedim ikisine birden.
 
“Lauren Ashby.” Esmer olan başıyla hafifçe selam verdi. Omuzlarının etrafında bir çağlayan gibi dalgalanan saçlarına hayran kaldım. Benim katran karası, uzun saçlarım genellikle dümdüz aşağı sarkardı. Çoğu zaman kötü bir Cadılar Bayramı peruğuna benzerdi. “Cruise’la tanıştığını gördük.” Kafasıyla arka tarafı işaret edip kahkaha atarken buklelerinin arasına saklanmış süslü Noel ağacı şeklindeki küpeleri ortaya çıktı.
 
“Mezun olmanın yolu ondan mı geçiyor?” diye sordum. Mezuniyetin yakınından bile geçmiyordum. Kesinleştiremediği bölümünü Sosyal Bilimler olarak belirlemesine rağmen, üretken herhangi bir şey yapmaya niyeti olmayan bir ikinci sınıf öğrencisiydim.
 
Lauren o kadar şiddetli kahkaha attı ki içkisini parlak kırmızı renkli topuklu ayakkabılarına döktü. “Hayır ama Tanrım, öyle olsaydı hoş olmaz mıydı? Aslına bakarsan, o biraz dağılmış durumda. Ondan uzak dur. Geçen yaz zor zamanlar geçirdi, fakat şimdi ateşlenmeye hazır bir testosteron bombasından başka bir şey değil.”
divider

ÇEKİLİŞ İÇİN TIK-TIK!!!!

damy (1)

3 thoughts on “Sevecek Biri – Addison Moore / Ön Okuma & Çekilis / Ön Okuma Partisi

  1. Geri bildirim: Mabet - Sarah Fine | Kitap Tanıtımı & Ön Okuma | Ön Okuma Partisi » Tuğçe'nin Kitaplığı

  2. Geri bildirim: Sessiz İntikam – Laura Landon / Kitap Tanıtımı & Ön Okuma / Ön Okuma Partisi | Yorum Duragım

  3. Geri bildirim: Mabet – Sarah Fine / Kitap Tanıtımı & Ön Okuma / Ön Okuma Partisi | Yorum Duragım

Bir Cevap Yazın

