Konusan Kitaplar #26 Blog Tur / Sınırları Zorlamak – Katie McGarry / Noah Hutchins ile Röportaj


eQNZAG

Konuşan Kitaplar 26. Blog Turundan herkese merhaba!!!

26. Blog Turumuzun konuğu olan Sınırları Zorlamak kitabı benim için çooook özel bir yere sahip! Canımın için sevgili blog ablam, kardeşim, dostum ve biriciğim olan kişi Tuğçe’nin Kitaplığı adlı blogun sahibi, bu cici kitabı çevirdi. Hatta çevirmekle kalmadı kitabın başkarakteri Noah’a beni aşık etti ve şimdiden düğün planları yapmama sebep oldu. :P

26. Blog Turumuzun 2. gününde ise;

Bendeniz Yorum Durağım, sevgili über yakışıklı karakterimiz Noah ile röportaj yapıyor ve kitabımıza yorum yazıyorum.
Kitaplarım ve Ben şahane kitabımızdan alıntılar paylaşıp yorumunu yazıyor.
Kitapların Tatlı Cadısı ise Aspendos Yayınevi’nin kitaplarını tanıtıp yorumunu bizlerle paylaşıyor.

Ayrıca bu güzel kitabımıza güzel bir yarışma yapmazsak ayıp olurdu! O yüzden yazarımızdan imzalı 1 adet Sınırları Zorlamak kazanmak için Tık-Tık!!!

Hadi şimdide Noah ile ne çılgın sorular cevaplamışız bir bakalım mı? ;)

scrollWithLineCFG_31

noah-shaw1

Röportajımıza geçmeden önce azıcık da olsa Noah Hutchins’i tanımaya ne dersiniz?

Görünüş: Neredeyse 180 cm boyunda, gözlerinin üzerini kapatacak kadar kısa kesilmiş koyu saçlı on sekiz yaşında bir delikanlı ve üniversiteye gidebilmek için çalışıyor.

En yakın arkadaşları: Isaiah Walker. Bakıcı ailede beraberce cehenneme doğru yürüdüğü kişi… Onun için yapamayacağı hiçbir şey yoktur.

Favori şarkısı: Phillip Phillips’den Home. Şarkıyı duyduğu her zaman, Echo’yu düşünüyor.

Zayıflıkları: Ruhuna ve kalbine sahip Siren’i: Echo Emerson.

3104680899_1_13_uozY2UTr

Merhaba Noah, bugün blogumu ziyaret ettiğin için çok teşekkür ederim! Seni hala bilmeyen tüm insanlar için (ki onları yüksek merciler tarafından kınıyoruz!) bize kendinden biraz bahsedebilir misin?

Gezegendeki en mükemmel iki çocuğun abisiyim. Kendimi, hayatımda fazlasıyla yer tutan bir kıza, yani Echo’ya ve en iyi iki dostum Isaiah ile Beth’e adadım. Annem ve babam öldüğünden beri iki yıldır koruyucu aile sistemi belasının içindeyim ve liseden daha yeni mezun oldum.

Gelelim can alıcı soruya! İlk tanıştığın zaman Echo hakkında ne düşündün? Ve de şimdi onun hakkında ne düşünüyorsun?

Benimle tanışmadan önce burnu havada bir züppe olduğunu düşünüyordum ama ne de olsa seksiydi.

Peki şimdi mi? Hımm… Hala seksi bir kız, ama şu an onun zeki ve yetenekli olduğunu düşünüyorum. Kardeşlerim dışında tüm dünyam o.

Önce anne ve babanı kaybetmenin ve daha sonra da kardeşlerinden ayrı düşürülmenin üstesinden nasıl gelebildin?

Eski hayatımı sürdürmeye çalıştım: yüksek notlar almaya, top oynamaya devam ettim mesela. Bütün hepsi bir anda hızlıca parçalandığı için ben de beynimdeki acıyı bir şekilde uyuşturabilmeye çalıştım. Akıllıca kararlar almadım ama sonuçta geçmişte yaptığım şeyleri değiştiremem, bu yüzden ben de hatalarımı öğrenmeye ve onlardan kaçınmak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum.

Eğer ki kardeşlerinle istediğin yerde istediğin şekilde harcayabileceğin bir günün olsa (hiç masraftan kaçınmadan), onlarla birlikte ne yapmak isterdin?

Annem ile babam beni bir kez Disney World’e götürmüşlerdi. En güzel anılarımdan biridir. Onları oraya götürmeyi, annem ve babamla bindiğim tüm oyuncaklara onları da bindirmeyi çok isterdim.
Peki Beth’in hayatında olmasının en iyi yanı nedir? Ve en kötü yanı?

Beth, bana bir ailem varmış gibi hissettiriyor. O beni kızdırabildikten sonra kendisini kızdırabilen tek kişi ama yine de günün sonuna kadar birbirimizin yanında oluyoruz. Bunu her ikimiz de koşulsuz şartsız yapıyoruz.

Aynı zamanda onun hakkında sevdiğim şey ise, hayatımı karmakarışık bir hale getirmenin her zaman bir yolunu bulmasıdır. Yeni olan herkese veya her şeye karşı temkinli olup sevgilim Echo’ya karşı kabul ettiğimden daha da fazlasını gösterir.

Şu an dünyada herhangi sihirli bir şey hayal etsen o ne olurdu?

Ailemden kalan daha fazla fotoğrafa sahip olmak isterdim. Bir videoları olsa daha da iyi olurdu. Sahip olduğumuz her şey o geceki yangında yanıp kül oldu. Bazen, onların nasıl göründüklerini veya seslerini unutmaktan ölesiye korkuyorum.

Gelecek için planların neler?

Kardeşlerimin hayatının bir parçası olmayı, Echo ile zaman geçirmeyi, bir de üniversiteden mezun olup babam gibi bir mimar olmayı istiyorum.

Son olarak, seninle ilgili yeni haberler neler? Seni ve Echo’yu serinin ilerleyen kitaplarında daha fazla görebilecek miyiz?

Şu an üniversitedeyim ve Echo ile hala beraberiz. Daima arkadaşlarımıza zaman ayırıyoruz, özellikle başları dertte olduğunda. Bu yüzden Isaiah’ın bize her zaman ihtiyacı olduğunun yerinde olduğunu düşünüyorum.

Hızlıca Sorular!

– Çay veya kahve? Kahve.
– Boxer veya külot? Boxer.
– Hogwarts veya Narnia? Narnia.
– Bardağın boş yanı mı yoksa dolu yanı mı? Güne göre değişir.
Şeker kamışları veya şeker kurabiyeleri? Şeker kurabiyeleri.
– Favori yemeğin? Hamburger
– Favori filmin? The Jason Bourne filmleri.

scrollWithLineCFG_31

Röportaj bir çok yabancı blogtan alınıp ben tarafından çevrilip üstene eklemeler yapılmıştır. Bu yüzden eğer bir hatam varsa kusura bakmayın sevgili kitap kurtları! :*

damy (1)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s