Rush Too Far – Abbi Glines / Inceleme


8745789

 

Kitabın Adı : Rush Too Far
Serinin Adı : Too Far Series / Rosemary Beach Series
Serisi Sırası : 1.1
Yazarın Adı : Abbi Glines
Yayınevi : Atria Books
Basım : Mayıs, 2014
Sayfa Sayısı : 256
Tür : New Adult / Günümüz / Romantik

Çocukken meleklerin gerçek olup olmadığını düşünürdüm. Ama 10 yaşımda, onların gerçek olmadığına karar verdim. Hepsinin birer saçmalık olduğuna…  Ama  şu an hatalı olduğumu fark ettim.
Blaire, benim meleğim!

Öncelikle bu seriyi ne kadar çooook özlediğimin çığlıklarını atmak istiyorum, sevgili kitap kurtları! Özelliklede yürüyen seksi evladım Rush için. Rushhhhhhhhhhhh!!!

Ne çok özlemişim oğlum seni! Bir de yaklaşık olarak 2 ay önce Too Far Serisinin 3. Kitabı olan Forever Too Far ve artık Blaire ile Rush ikilisinin mutlu, huzurlu ve çocuklu gördükten sonra bir huzura erdim bi mutlu oldum anlatamam. Ama Too Far Serisinin de bağlantılı olan Rosemary Beach Serisinin 6. Kitabı ve Change Serisinin 1. Kitabı olan Take a Change için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Kitabın esas karakterleri Rush’un üvey kardeşi Grant ve ilk defa Forever Too Far kitabında karşımıza çıkan Harlow arasındaki aşkı, hüznü ve mutluluğu anlatıyor ama nedendir bilinmez ben bu kitabı çook fazla sevemedim. Grant’ı çok karaktersiz gördüğümden dolayı olabilir. :( Bir dönüp Nan’a gitmesi, bir dönüp Harlow’a gelmesi, aşkına sadık kalmaması yeminle okurken bezdirdi beni. Bir de yazarın çok duygusal ve basit bir şekilde sonunu bağlaması şahsen gözümde sıradanlar listesine girdi. Ha peki bu kadar taşlamadan sonra seriye devam eder miyim? Kesinlikle! Abbi nokta yazsa utanmam gider onu da okurum. :D İşte Abbi konusunda bu kadar da yüzsüzüm. :D Peki bahsettiğim bu iki kitaba yorum gelir mi? Onu ben de bilmiyorum aaa dostlar! :D

Bu kadar çene düşüklüğü yeter. Gelelim Rush Too Far’a! Yeminle bu seriyi özlemişim. Cidden! Hatta şöyle söyleyeyim Rosemary Beach Serisinin ve Too Far serisinin ilk kitabı olan Fallen Too Far’ı özlemişim! Rush’u (<3 <3 <3 ) ayrı özlemişim, Blaire’yi ayrı özlemişim, Woods’u (<3 <3 <3 ) ayrı özlemişim. Hatta abartıp Nan’ı bile özledim diyeceğim şu an :D Yok yok o kaltağı özlemedim! Bu kitapta da Nan, yine kaltak Nan’dı! -.-

Rush Too Far, Fallen Too Far’da olan olayların benim biricik gözdem, yürüyen seksi kovboyum, bir o kadar düşünceli ve bir o kadar da aşk adamı olan Rush’un gözünden yazılması ile ortaya çıkan bir kitap, daha doğrusu bir novella. Fallen Too Far kitabında hangi olaylar olduysa, onların aynısını, benim bakış açımdan daha romantik, daha duygusal, daha içten bir anlatım ile Rush’un bakış açısı ile okuyoruz.

Fallen Too Far kitabının konusunu merak ediyorsanız sizi şöyle yorumuma alayım. (Tık-Tık!!!)

Ama şimdi kısaca bahsetmezsem de olmaz değil mi? :)

Blaire, kitabımızın esas kızı. İkizini, babasının kullandığı arabanın kaza geçirmesi sonucu kaybetmiş, aradan çok az bir zaman geçtikten sonra babası evi terk etmiş ve 2 yıl sonrada kanser olan annesini kaybetmiştir. Kısacası Blaire yaklaşık olarak 3 yıl içerisinde tüm destekçilerini, ailesini, varını yoğunu kaybetmiştir ve cebinde beş kuruş olmadan yola çıkmıştır. Kime mi? Babasının evi diye gözüken ama aslında Rush’un evine. Kızımız bir o kadar kızgın, bir o kadar üzgün, bir o kadar sinirli, bir o kadar da son umuduna tutunan bir insanın çaresizliği ile Rush’un evine cebinde sadece 20 dolar ile sürüyordur. Tabii elinde ki silahı unutmayalım lütfen. Bu silahtan ilk nasibini alan Grant’ı ise hiç unutmayalım. :)

Yaz günlerini evinde olan partilere adayan, işi gücü kızlarla gönül eğlendirmek olan bir o kadar seksi ve bir o kadarda zengin olan esas oğlanımız Rush, gerçek yüzünün arkasında neler neler saklayan birisidir. Yine günlerinden birisini evindeki partilerin birisinde harcayan yürüyen seksimizin, tüm hayatı Blaire’nin evine adım atmasından sonra tepe taklak olmuş ve gerçeklerle yüzleşmeye başlamıştır. Hem de ne yüzleşme! O yüzleşme peşi sıra ne duygular getirecektir.

Ama o sıradan bir kız değildi. O bir melekti. Benim meleğim. Kamyoneti ve elinde taşıdığı silahı ile hayatıma giren güzel, güçlü, ateşli ve sadık melek.

İşte o Melek’in Rush’un evine ve hayatına girdikten sonra onun karabasanı olmuştur. İlk başta yaşanan tüm olayları Blaire’nin üstüne atsa da yavaş yavaş onu tanımaya başlamış ve olayların gerçek yüzünü gördükçe bu olaylarda her kim suçlu ise onların cezasını kendisi kesmek istemiş ve hatta hayatlarını zindan etmek istemiştir. Ve hayal ettiği kadar ağır olmasa da bir şekilde bunları gerçekleştirmiştir. Acısıyla, tatlısıyla…

İlk başta da dediğim gibi bu seriyi özlediğimden dolayı bir anda okuyup bitirdim ve Rush aşkım kabardı da kabardı. Ama tabii bu kadar sevmeme rağmen gereksiz bir kitap olduğunu da düşünmüyor değilim. Eğer ki Fallen Too Far, Blaire’nin ağzından değil de Rush’un ağzından yazılsaymış işte o zaman bu kitap 5 değil milyon yıldızı hak ediyordu. Tekrar tekrar aynı hikayeyi farklı bir karakterin gözünden okumak güzel olsa da bir yerden sonra insanı sıkıyor. Ama işte işin ucunda Rush olunca 4 yıldızın altında da bir puanı hak etmiyor. O karşı konulamaz aşkına veririm uleyn 4 yıldızı! Rush’u getirin bana, aşkımızı yaşayacağız!

Pegasus Yayınları bu kitabı çevirir mi bilemem ama dili gerçekten çok kolay bence okuyun! Kesinlikle okuyun! Okuyun ama Rush benim, bunu bilerek okuyun! :P

Puanım ise 5 üzerinden 4 gibi görünen 5! :D

4

damy (1)

 

2 thoughts on “Rush Too Far – Abbi Glines / Inceleme

Bir Cevap Yazın

