2014 Yaz – Sonbahar Filmleri


Herkese merhaba!!! 
Havaların sıcaklığından mıdır nedir uzun bir süredir okuduğum kitaplara yorum yazasım gelmiyor. Yarım kalmış incelemelerimi bile tamamlayamıyorum. Sanırım tükenmişlik sendromu ile karşı karşıyayım! :( 
Sevgili Kitap Dostlarının biricik üyeleri Feho, Ero ve Emo bu konuya el attılar ve beni sendromdan çıkartmak için çalıştılar, çabaladılar ve boş bir yazı sayfası açmama vesile oldular. 
Baktım boş sayfaya inceleme veya kitap tanıtım yazamayacağım, o zaman ben de fragman yazısı yazmaya karar verdim. Uzun bir süredir de böyle bir yazı geçmiyordum zaten.
Ama bu sefer ki bulduğum filmlerin fragmanları altyazılı değil. :( Ama yine de sizin için ufak ufak açıklamalar yapacağım!
Şimdiden iyi seyirler! :) 

EXODUS: GODS and KINGS

Exodus: Gods and Kings, bir adamın kudretli bir  imparatorluğu ele geçirmek için gösterdiği cesareti anlatan bir film olmanın yanı sıra 600.000 kölenin Mısır’dan nasıl muhteşem bir şekilde göç ettiğini anlatıyor. Filmde ise Christian Bale Musa’yı canlandırırken, Joel Edgerton Mısır Firavunu Ramses’i canlandırıyor.
Film yurt dışında 3D olarak gösterime Aralık 2014 de vizyona girecek.

GUARDIANS of the GALAXY 

DOSTUM BU BİR MARVEL FİLMİ İZLENMEZ Mİ?
Çığlıklarımı bir köşeye bırakacak olursam -tabii başarabilirsem- her şeyden önce filmin Marvel yapımı olması yeterli. Ama bu bana yetmez diyorsanız film uzayda geçiyor ve sadece bir insan var. O da bir Amerikan pilotu olan Peter Quill. Uzay, uzaylı ve sadece tek bir insanın uzayda olması filmimiz için yeterli sebepler. Marvel’ı saymıyorum bile :D Ayrıca Avatar, Star Trek serisinde rol almış Zoe Saldana’nın oynamasının yanı sıra, o acayip uzaylı karakterleri ise Bradley Cooper, Vin Diesel, Josh Brolin gibi kişiler seslendiriyor.
Filmi bu kadar övmeye karşılık 1 Ağustos günü sinema yolları taştan Marvel severler! :)

BEFORE I GO TO SLEEP

Ülkemizde de Doğan Kitaptan çıkan Uyuyana Kadar kitabı, 5 Eylül 2014 tarihinde yurt dışında gösterime girecek. Ülkemizde ne zaman çıkar bilmiyorum ama film heyecanlı bir hikaye olmasının yanı sıra mistik ve psikolojik yönü de ağır basmakta. Ayrıca baş rolde Nicole Kidman bacımız oynuyor. Filme kısaca değinecek olursak Nicole Kidman’ın canlandırdığı Christine Lucas karakteri, her sabah zihninde geçmişinde başından geçen kazadan hiçbir şey hatırlamayarak uyanıyordur ve bir sabah bir o kaza ile ilgili bir ipucu bulmuştur. Bakalım kazayı hatırlayabilecek mi? ;)

DRACULA UNTOLD 

Dracula bu sefer karşımıza anlatılmayan, geçmişte ki hikayesi ile karşımıza çıkıyor.
Yurt dışında 17 Ekim 2014 tarihinde seyircileri ile kavuşurken, Türkiye’de de en yakın zamanda çıkacağını düşünüyorum.
Filmin başrolllerinde ise en son Hobbit filminde Brad karakteri ile karşımıza çıkan Luke Evans ve Spider-Man 2 filminde yer alan Sarah Gadon yer alıyor.

scrollWithLineCFG_31

Tükenmişlik sendromundan çıkmam için şimdilik 4 film yeterli! Bir sonraki yazım/yazılarım  kitap incelemeleri olacak diye düşünerek sizlere veda ediyorum. 
Diğer gelecek film fragmanlarına da bakın ayol! Ya da benim postumu bekleyin. :P :D 

damy (1)Bra

Bir Cevap Yazın

