Tek Renk Tag | Turuncu | #Mim


Yeni bir etkinlik ile herkese merhaba!!!!

Her ne kadar etkinlik yeni olmasa da olsun. Sonuçta yaptım mı yaptım değil mi Eren! :D

Efendim etkinliğimizin ev sahibi  Kitapella. Kendisi bir booktuber. Eğer onun videosunu izlemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Beni de Saklama Kabı blogunun sahibi Eren mimlemiş. Sağ olsun var olsun. Geç olsun güç olmasın yapıyorum yine etkinliği, değil mi Ero? :))

Kısaca etkinliği açıklamak gerekirse, bir renk seçiyorsunuz ve kitaplığınızda o renge sahip 10 kitabı alıp bir kule yapıyor ve aşağıda yer alacak 8 tane soruyu cevaplıyorsunuz. Son olarak ise arkadaşlarını mimliyorsunuz.

Ben bu etkinlik için turuncu rengini seçtim! Seni seçtim Pikachu!

Mimlediğim kişiler ise

Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
Kördüğüm Hayaller
Anime ve Kitap Sever
Tuğçe’nin Kitaplığı
– Erdi İnci 

Şimdiden size kolay gelsin! :)

10595808_10204279734580756_1291651947_n

1) Bu renkte aldığınız en son kitap? 
– Seni Bulmaya Geldim – Guillaume Musso

2) Kapağında yüz resmi bulunan kitap?
– Veba – Michael Grant

3) Ana karakterini çok beğendiğiniz bir kitap? 
– Harry Potter ve Ölüm Yadigarları – J. K. Rowling. Harry Potter demem her şey için yeterli sanırım. :D

4) Filmi çıkmış veya çıkacak bir kitap?
– Yandaş – Veronica Roth. İkinci filmi çekim aşamasında olduğuna göre bunu da çekerler diye umuyorum. :)

5) Bu rengin bulunduğu favori kapağınız? 
– Seni Bulmaya Geldim – Guiiaume Musso

6) Beklentinizi karşılayamamış bir kitap?
– Aşk Adına Hayat – Michael Lee West. Konu basit, olay basit, cinayet tahmin edilebilir. Konusu resmen hayal kırıklığına uğratmıştı beni. Klişe bir kitap.

7) Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap?
– Bay Y’nin Sonu – Scarlett Thomas. Daha başlarında olmama rağmen konusunu çok beğendim. Şu an için yarım bir şekilde kitaplığımda duruyor ama bitireceğim. Sonunu çok merak ediyorum. :)

8) Konusunu çok orijinal bulduğunuz bir kitap?
Açlık – Michael Grant. Okuyun anlatmayacağım. Şahane bir konuya sahip.

damy (1)

One thought on “Tek Renk Tag | Turuncu | #Mim

  1. Geri bildirim: MİMLENDİM! Tek Renk Tag | Siyah » Tuğçe'nin Kitaplığı

Bir Cevap Yazın

